Керівник краю порадив очільникам районів вже сьогодні думати, звідки брати кошти на утримання малих залізниць – адже державний бюджет такої статті витрат не передбачає.
Закарпаття онлайн за інформацією прес-центру Закарпатської ОДА
Небайдужий свідок, 20.06.2011 15:09 2011-06-21 / 20:32:00
А між іншим унікальний рухомий склад продовжує зникати з Боржавської вузькоколійки. Якщо два роки тому зник робочий паровоз Гр-286, який зараз простоює без діла в скансені с.Колочава, хоча міг і далі возити туристів. То цьогоріч зникли два польські вагони заводу Pafawag №26 та №27. Причому перший з вагоноремонтної майстерні! Як не дивно втрату знайшли на Рівненщині і досить швидко.
Ось відео http://youtu.be/2H8_LOvDlwY
Також стало відомо, що за борги викликанні затримкою 5 вагонів платформ, на яких вивозили згадані вагони заводу Pafawag та комплектуючі до них, їх планують порізати на металобрухт! Цікаво дізнатися хто таке допустив?