Порадами з власного редакторського досвіду, а також дослідженнями фахівців рекламного ринку із колегами поділився головний редактор газети «РІО», сертифікований тренер програми «IREX-U Media» Петро Гойс.
Учасники семінару розглядали варіанти забезпечення рекламних надходжень до ЗМІ, дізналися про цікаві «секрети» успіху, психологію рекламодавця та отримали фахові поради щодо організації роботи рекламного відділу редакції, співпраці редакції із рекламними агенціями та приватними агентами.
Особливий наголос Петро Гойс порадив робити на вивченні своєї аудиторії та максимальне забезпечення її потреб. Провідні ЗМІ світу, як правило, вдаються до масштабних маркетингових досліджень і у результаті володіють інформацією, яка дозволяє найефективніше розвивати власне видання і одночасно дає можливість продемонструвати потенційному рекламодавцеві конкретні пропозиції із фаховим аналізом ринку.
Так, на семінарі розглядалися зокрема результати дослідження української компанії «Ukrainian marketing group», яка провела вивчення думки читачів регіональної преси. Як виявилося, для усіх вікових груп респондентів характеристики ідеального видання ідентичні. Серед найбільш бажаних читачами ознак — яскрава якісна поліграфія; оригінальний дизайн із незвичними творчими ідеями; велика кількість різноманітних рубрик; достовірна, актуальна інформація; насичений інформаційний зміст, доступна вартість (у межах 45-75 копійок).
Доповідач не оминув увагу навіть дрібниць, оскільки існують певні правила створення, наприклад, прайс-листів для розцінок рекламної площі у газеті, поради щодо комунікації із рекламодавцем тощо.
На завершення семінару його учасники відвідали та ознайомилися з роботою рекламного відділу газети «РІО».
24 квітня 2007р.
Теги: