"Це досить звична ситуація як для "Євробачення". Перші ставки на результат артиста робляться після анонсування переможців національних відборів і більшою мірою віддзеркалюють очікування від країни, ніж шанси учасників на перемогу. У випадку з Україною ми часто бачили, як її представники за час конкурсу проходили весь шлях "From zero to hero". Так було і з переможницею "Євробачення-2004" Русланою, тоді дехто заробив великі гроші на цьому. Так само розвивались події і минулого року, коли представниця від України Альоша увійшла в першу десятку, піднявшись з передостаннього місця на початку конкурсу. Подібні приклади можна навести і про інші країни. Згадайте хоча б Естонію в 2001 році: тоді вона стартувала з кінця списку в рейтингу і вирвала перемогу", - розповів Геннадій Курочка, керівний партнер компанії CFC Consulting, яка опікується PR-питаннями Міки Ньютон і роботою із ЗМІ на Євробаченні в Дюссельдорфі.
Компанія CFC Consulting має потужний попередній досвід роботи на цьому пісенному конкурсі. "Ми завжди звертали увагу на те, як мінялося сприйняття артистів під час проведення конкурсу. Перша репетиція в Арені, представлення сценічних костюмів, відгуки професійної і фан-спільноти - все це впливає на сприйняття артиста і визначає зміни його місця в рейтингу. І, звичайно, залишається ще саме шоу. Ми побачили надзвичайно позитивну реакцію на творчий тандем Міки Ньютон та Ксенії Симонової, і відчули перспективу цього виступу на цьогорічному ПКЄ. Цей номер має надзвичайно потужну емоційну складову і ми дуже розраховуємо на це", - додав Геннадій.
Не очікуючи, поки рейтингова ситуація зміниться, PR-команда Міки Ньютон поставила на її перемогу. "Зараз Will Hill оцінює шанси Міки як 125/1. Що ж, очікуйте на різкий стрибок, і робіть ваші ставки, панове!", - закликав Генннадій Курочка.
Перший національний