Фахівці розробляють експериментальні маркетингові програми для садиб сільського туризму, в рамках програми розвитку туризму "Ужанська долина". У експерименті задіяні окремі сільські садиби Велікоберезнянського і Перечинського районів.
Тривалість впровадження програми : квітень - травень 2011 року.
Очікується визначення 10 найцікавіших туристичних місць, які варто відвідати туристам в межах районів, і розробка маркетингової програми їх просування.
Як повідомив викладач кафедри туризму УЖНУ Олександр Коваль, в рамках ініціативи в сумісну маркетингову програму, на основі найбільш популярних туристичних продуктів, будуть інтегровані сільські садиби двох районів, проведена оцінка наявних рекреаційних, природних ресурсів, і вироблені рекомендації по просуванню турів на ринок.
З допомогою інтернет-порталу "Турінформ Закарпаття" в інформаційному інтернет-просторі Східної України буде проведений рекламна кампанія "Відпочивайте на Закарпатті", з інформуванням по відпочинку у вказаних районах, з вказівкою конкретних турів, подій і унікальних програм, які варто відвідати.
Очікується зростання активності потоків туристів з Харківського, Донецького регіонів, і, звичайно, з інших регіонів України.
За додатковою інформацією і по питаннях співпраці звертайтеся за електронною адресою: office@tourinform.org.ua.
Турінформ Закарпаття
Володимир 04.04.2011 / 11:12:00
Молодці. Трохи шкода, що знову все виключно на власній ініціативі. Хоча дуже хочеться помилитися-)
чыкы 03.04.2011 / 23:13:00
грали
Чікі 03.04.2011 / 22:56:00
До адміна: в Ужанській долині на термбітах не грали і не грають...