За окремим графіком начальником Головного управління статистики за 2010 рік було проведено 7 виїзних прийомів громадян в районних управліннях та відділах статистики. Зокрема, у Великоберезнянському, Свалявському, Іршавському, Виноградівському, Воловецькому, Рахівському, Тячівському районах.
Звернення громадян, головним чином, стосувалися наступних питань:
- одержання інформації з відділу ведення Єдиного державного реєстру підприємств, організацій України та статистичних реєстрів;
- одержання інформації від відділів: статистики праці – про рівень заробітної плати та стан її виплати; статистики цін – про індекс інфляції;
з питань працевлаштування, прийому на роботу;
- з питань соціального захисту - одержання довідок про заробітну плату для перерахунку пенсії, підтвердження стажу роботи в органах державної статистики тощо.
Незначна частка питань стосувалась комунального господарства та житлової політики щодо обсягу виконаних будівельних робіт, питань торгівлі, роздрібного товарообороту та деякі інші.
Необхідно також зазначити, що у грудні 2010 р. відповідно до ст.86 Конституції України та у порядку ст.16 ЗУ "Про статус народного депутата України" Головним управлінням розглянуто та у встановлені чинним законодавством строки надано відповідь на звернення народного депутата України Петьовки В.В. щодо демографічної ситуації у Закарпатській області станом на кінець 1991р. та кількості працівників органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, у т.ч. державних службовців за 2009 рік, а також кількості працівників апарату органів управління за 1993 рік.
На особистому прийомі у керівництва Головного управління статистики громадянами переважно порушувались питання працевлаштування, соціального захисту відносно перерахунку та виплати пенсій, питань рівня заробітної плати у розрізі районів тощо. В управліннях (відділах) статистики у районах та м. Мукачево звернення громадян стосувались головним чином питань праці і заробітної плати та соціального захисту.
Усі звернення громадян розглянуті та вирішені у встановлені строки та переважно позитивно згідно з чинним законодавством. Офіційних усних чи письмових скарг на невмотивовану та безпідставну відмову у розгляді звернень громадян не надходило.
Т.в.о. завідувача сектору документального забезпечення та контролю виконання М.В.Криса