Ще звечора 22 лютого, як написали у своїх пояснювальних друзі родини, що в них гостювали, сімейство почувалося незадовільно. А вранці, 23-го, чомусь перестало відповідати на телефонні дзвінки. Кмітливі друзі відразу потурбували адміністратора готелю Миколу К.. Той не маючи змоги відкрити вхідні двері ( заважав ключ із внутрішньої сторони), зателефонував директору "Неємії" Тетяні Мачабелі і отримав "добро" на виваження дверей. "Перед нашими очима постала жахлива картина, пише у своїй пояснювальній Микола К.. Глава родини та його дружина в непритомному стані лежали в кімнаті першого поверху на підлозі та дивані. Діти і знайома родини Світлана Г. перебували на другому поверсі в непритомному та напівпритомному стані, позаяк стуку у двері та криків своїх рятівників не чули. Всіх потерпілих було доправлено до Ужгороської МКЛ та Ужгородської ДМКЛ і проліковано від отруєння чадним газом..."
А тепер проаналізуймо: як могло таке статися? Причини групового нещасного випадку, що на превелике щастя не обернувся смертельними наслідками для такої кількості людей, визначила комісія з технічного розслідування. Їх п'ять. Газовий котел в квартирі готелю громадського об'єднання "Неємія" експлуатувався з несправною автоматикою. Встановлена витяжна вентиляція зі штучним спонуканням підключена до вентиляційного каналу, при цьому вільний витяжний вентиляційний канал в приміщенні кухні відсутній. Не проводилася періодична перевірка стану димового та вентиляційного каналів, перший був засмічений будівельним сміттям. Із жильцями при вселенні до квартири не було проведено інструктажу з користування газовими приладами та техніки безпеки. Неякісно, не в належні терміни та не в повному обсязі виконано роботи з проведення планового технічного обслуговування системи газопостачання працівниками Ужгородського управління ПАТ "Закарпатгаз".
Директор "Неємії" Тетяна Мачабелі у своїй пояснюючій пише, що квартира була обладнана сигналізатором загазованості, а слідкувати за роботою газових приладів повинен був призначений відповідальний Мігаль Мигалина. Проте комісія з розслідування вважає особою, що допустила порушення відповідних вимог нормативних актів саме її, позаяк і інструктаж жильців при вселенні в квартиру, і робота котла з несправною автоматикою, і контроль за періодичною очисткою димових та вентиляційних каналів – на совісті виконавчого директора громадського об'єднання. Низку заходів з усунення причин, що могли призвести до непоправної трагедії, доведеться здійснити й ще одному посадовцю – т.в. о.начальника Ужгородського управління ПАТ "Закарпатгаз" Віктору Сабову, попередник котрого не забезпечив належного контролю за повнотою, періодичністю та якістю проведення працівниками підлеглого йому управління робіт при виконанні ними планового технічного обслуговування внутрішньо будинкових систем газопостачання.
І ще для широкого загалу: планове технічне обслуговування згідно з відповідним Положенням виконується за графіком, затвердженим керівником спеціалізованого підприємства газопостачання та газифікації. Внутрішньобудинкові газопроводи та газові плити перевіряються на щільність за заявками або не рідше одного разу на три роки, газові печі, проточні ємнісні водонагрівачі, в т. ч. опалювальні котли та інші прилади з відводом продуктів згоряння газу в димові канали, а також газове обладнання в комунальних квартирах – не рідше одного разу на рік ... А тепер напружмося і спробуймо згадати: коли кожен з нас особисто бачив за цим відповідальним заняттям працівників філій ПАТ "Закарпатгаз", на території дії яких проживаємо? Щось не пригадується... Тоді тільки й залишається дорікати газові за його підступність замість суворо питати за елементарну халатність з себе і з тих, хто за службовими обов'язками повинен забезпечити нас безпечним газом у побуті.