За словами пана Домище, якщо в попередні роки фігурантами справ були здебільшого продуктові супермаркети, то за минулий рік тенденція змінилася. "Останнім часом супермаркети дещо виправилися. Принаймні, ми стали отримувати набагато менше скарг від громадян на те, що продавці відмовляються обміняти неякісний товар чи повернути за нього гроші. Натомість, почастішали випадки порушень прав споживачів будівельними гіпермаркетами та магазинами одягу і взуття. Втім, найбільше нині люди скаржаться на незадовільний рівень комунальних послуг".
Фахівець із захисту прав споживачів розповів, що ужгородці стомилися від водопостачання "за графіком", занедбаних під'їздів, не вивезеного вчасно з міських подвір'їв сміття тощо. "Найбільше городян гнітить проблема з водою, адже Ужгород залишається єдиним обласним центром України, де досі немає цілодобового водопостачання. Також, мешканці приватного сектору кількох районів міста скаржаться на неякісне подання електроенергії, замість 220 В до домівок надходило 160-170 В. Загалом, корінь проблеми криється у тому, що послуги, зазначені у договорах, не надаються у повному обсязі".
Мирослав Домище нагадав, що споживачам варто уважно переглянути перелік послуг, за які вони щомісячно сплачують та переконатися, що всі пункти договору виконуються обслуговуючими організаціями. "Часто люди навіть не знають, що без заяв споживачів труби мають мінятися кожні десять років, так само часто мають перекриватися дахи та замінюватися вхідні двері на під'їздах. Ці роботи ми з вами оплачуємо, проте фактично почасту вони не виконуються". Також голова громадського об'єднання навів приклад типового порушення прав споживачів. Пан Домище розповів, що деякі ЖРЕРи включають до договорів пункти, які виконати не можливо. "ЖРЕР №3 пропонує людям, які мешкають на площі Петефі, платити за освітлення дитячого майданчика, якого там немає, за озеленення території та фарбування лавочок. Я вважаю, що людина не зобов'язана платити за район, в якому живе. Вона має чітко сплачувати за послуги, які отримує".
На думку голови Закарпатського об'єднання захисту прав споживачів, єдиний спосіб не дати себе ошукати – уважно ознайомитися з умовами договору. В разі невиконання його пунктів, варто писати заяви до обслуговуючих організацій чи звертатися зі скаргами до правозахисних об'єднань. Втім, прикро, що на дворі 2011 рік, а комунальні проблеми в місті та методи їх вирішення ЖРЕРами та іншими КП і досі близькі до середньовічних.
Вікторія Рижова, Karpatnews.in.ua
ужгОродка 2011-10-14 / 00:16:00
інформація для пана Ужгородця: ЖЕК, який на Вашу думку не існує, знаходиться за адресою:ЖРЕР № 3 м. Ужгород, вул. Проектна 3 , а також номер телефону для того, щоб Ви персвідчились, що він все таки існує: (03122) 3 33 00, а також запишіть будь-ласка таке: робочі дні: понеділок, вівторок, середа, четвер, п"ятниця працюють з 8 до 17 години дня, але також у них є обід (з 12 до 13 години). Так що будь-ласка ознайомтесь з даною інформацією...
Ужгородець 2011-03-16 / 22:08:00
Повна хренятина.В Ужгороді навідь Жеку 3 нема.Цей Доміще хабарник вищоі категоріі -усе рветься до кормушки.