Досліджувалась діяльність підприємств з надання послуг розміщення, харчування, додаткові послуги, рівень задоволеності споживачів, рівень якості, рекламна активність.
Як відзначають фахівці "Турінформ Закарпаття" у лютому 2011 року спостерігалась низька рекламна активність з боку підприємств індустрії туризму Закарпаття, що позиціонують себе як гірськолижні зони. Протягом лютого 2011 року моніторинг здійснювався у Великоберезнянському, Воловецькому, Міжгірському, Рахівському районах. Серед причин, які відзначили менеджери підприємств вони зазначили: нестабільність зими, сніжного покрову, відсутність продуманої маркетингової стратегії, відсутність стабільності у роботі, та у роботі зі споживачами. Як наслідок, переважна більшість закладів не змогли покращити свої фінансові показники. Опитування активних користувачів послуг гірськолижних зон, засвідчили, що найбільш відомою зоною гірськолижного відпочинку, в Закарпатті серед ужгородців, є зона Красія, яку відзначило 65% з тих хто катається, і серед них 45% зазначили що регулярно катаються саме у цій зоні. Також серед лідерів відзначались зони Ізки, Пилипець, Драгобрат. Щодо вибору гірськолижних зон, відзначають, що здійснюють вибір того чи іншого об'єкта швидше по можливостям (до яких віднесли час, відстань), а ніж чують про цікаві програми, можливі акції чи знижки. До них як до споживачів реклама зазначених об'єктів не доходить. Спілкування з менеджерами об'єктів у зонах відпочинку засвідчили, що спостерігається негативна тенденція у настроях щодо перспектив комерційної діяльності. Відзначено, що зменшується частка користувачів послуг, тобто частина клієнтів, що є стабільними користувачами послуг, з іншого знижується купівельна спроможність клієнтів. На думку аналітиків "Турінформ Закарпаття", у новому маркетинговому сезоні 2011 – 2012 буде спостерігатись зниження активності серед клієнтів гірськолижних зон Закарпаття, оскільки закарпатський продукт може виявитись неконкурентним з іншими областями України.
На думку дослідників "Турінформ Закарпаття" одним з основних напрямків роботи підприємств, що надають послуги розміщення та харчування у зонах гірськолижних витягів має стати перегляд політики ціноутворення, підвищення якості послуг, запровадження дієвих програм лояльності, а також створення нових туристичних продуктів та розвиток анімаційних програм, що дозволить розширити аудиторію відвідувачів та розширити тривалість перебування клієнтів.
Довідково: Група експертів за авторською методикою "Турінформ Закарпаття" протягом сезону 2011 року оцінює діяльність підприємств в туристичній індустрії краю, та здійснює узагальнення експертної та інтерактивної інформації щодо учасників туристичного ринку Закарпатської області у 2011.Відділ аналізу ринку "Турінформ Закарпаття" провів дослідження діяльності гірськолижних зон Закарпаття, котрі потрапили у моніторинг об'єктів по системі рейтингу кращих об'єктів індустрії туризму Закарпаття, та приймають участь у конкурсі "Кращий учасник туристичного ринку Закарпаття-2011".
"Турінформ Закарпаття"
. 2011-02-28 / 22:50:00
Хто це такий турінформ?... Це ко???....
Досліджувачі мля... самі "дослідники на лижах хоч стоять?)))
А для того щоб люди здили влада має построїти нормальні дороги а бариги знизити ціни! Ситуація така, у кого багато грошей той їздить на Буковель або у Словаччину й Польщу. У кого не так багато той тратить з розумом.
Чікі 2011-02-28 / 19:36:00
словесний понос чи пурга. Який відділ - весь турніформ це одна людина. Яке доослідження лижних зон, якщо опитували лише ужгородців? Яка конкуренція з іншими областями України - Полтава, Харків чи Протасов Яр? Напишіть прямо,що Буковель краще. Це ясно і без дослідження. Припиніть вішати лапшу на вуха скоробагатькам