Також у нараді взяли участь й заступник голови облдержадміністрації Володимир Гоблик та начальник управління з питань євроінтеграції та туризму і курортів Олександр Марченко.
Те, що Закарпаття – мальовничий край, який має унікальне геополітичне та географічне положення, національне розмаїття, високий природно-рекреаційний та курортний потенціал, мовиться повсюдно і вже не перший рік. Однак, аби ці красоти привабили туристів, цього лише замало. Потрібно більшого – бачення того як галузь має розвиватися на роки вперед, – на цьому наголосив Олександр Ледида, відкриваючи нараду. Олександр Олександрович відзначив, що наш край не є промисловим, а відтак пріоритетним має стати туристично-рекреаційна галузь.
– Ви є патріотами краю, адже всіляко його популяризуєте його, працюєте на його імідж, – звернувся до представників галузі Олександр Ледида. – Ми всі разом, маємо не лише заявами та різноманітними програмами розвивати рекреаційний потенціал, а й конкретними справами "розкручувати" туристичний бренд Закарпаття.
З проблемами галузі ділилися представники бізнесу. Так, директор потужного комплексу Шаяні Андрій Сугай наголосив на необхідності внесення змін в законодавство про курортні зони.
– Селам, які є базовими, де є джерела мінеральних та термальних вод, потрібна надавати спеціального статусу. Своїми силами сільради розбудовувати інфраструктуру – невзмозі, – констатує підприємець.
Його колеги нарікали на хаотичну забудову в рекреаційних зонах, у відсутності генеральних планів забудови населених пунктів.
Іван Дрогобецький, Полянський селищний голова, яке має статус курортного, поскаржився на обмеження фінансових ресурсів місцевих громад для того, щоби повноцінно ремонтувати дороги, займатися благоустроєм курортних зон.
Олександр Ледида запропонував учасникам наради створити робочу групу експертів, які має вивчити всі напрацювання в галузі і розробити кардинально нову концепцію розвитку туризму Закарпаття. На думку керівника краю більш серйозно слід займатись туристичною соціологією і, активніше просувати інформацію про закарпатський туристичний продукт на місцевих телеканалах інших областей, предметніше опікуватись рекламою Закарпаття на різноманітних туристичних виставках. Група повинна розробити перелік проблем і шляхи їх вирішення.