Перші експонати Пола оселилися у нього на підвіконні багато років тому. Тоді, 9-річним хлопчиком, він заробляв собі кишенькові гроші, працюючи помічником молочника, пише The Daily Mail.
"Моїм батькам було до вподоби, що у мене є хобі. Вони вважали, що це вбереже мене від неприємностей", - згадує чоловік, який нині працює торговим представником молочної компанії.
Із роками його колекція розрослася до небувалих розмірів. Вона налічує такі раритети, як пляшки 1890-х років.
"Мої улюбленці - це пляшки 1950-х років, коли для реклами на них використовували три чи чотири кольори, зазвичай для (реклами) яєць та масла", - каже колекціонер, який мешкає в місті Стенфорд-ле-Хоуп, що у графстві Ессекс.
Люк, який має власний сайт Milk Bottle News, зізнається, що його хобі вже "дещо вийшло з-під контролю".
Різні за розміром, формою й, головне, з різними рекламними малюнками, деякі з пляшок Люка взагалі існують в єдиному екземплярі. Проте чоловік не має намірів складати ціну своїй колекції.
"Моя колекція - це літопис молочної промисловості", - говорить він.
Перші в Британії молочні пляшки були виготовлені компанією Express Dairy Company в 1880-му році, зазначає видання.
Вони мали порцеляновий корок і доставлялися споживачам кіньми чотири рази на день.
У 1894-му було винайдено процес пастеризації, що дозволяє молоку зберігатися довше, тож розвозити його по домівках стали лише двічі на день.
Перша реклама з'явилася на пляшках у 1920-х роках, її викарбовували на склі за допомогою методу обдування піском.
У 1990-х роках із появою інфрачервоних сканерів, що контролюють чистоту пляшок, рекламні зображення на них наносити практично перестали.