Ужгородський винахідник Георгій Кіреєв свій перший електродвигун зібрав у 10-річному віці

П’ятдесятип’ятирічний Георгій Кіреєв усе життя присвятив нині непопулярній і призабутій професії токаря. Видно, душа в нього така – «металева», бо жодного разу не зрадив улюблену справу. Та в житті було і велике… розчарування.

Ужгородський винахідник Георгій Кіреєв свій перший електродвигун зібрав у 10-річному віці

У 2005 році Георгій Кіреєв поїхав у Київ на консультацію, бо хотів запатентувати свій винахід "Тип шеститактного двигуна внутрішнього згорання", якого, до речі, нема в сучасній механіці. Але там йому відповіли, що це коштує чималі гроші...

Важко переживав цей момент. Але, як людина сильна духом, продовжив і далі працювати над своїм винаходом. Георгій Кіреєв згадує свого батька, котрий теж усе своє життя віддав улюбленій механіці: працював токарем, майстрував двигуни, збирав мотоцикли. Перший свій мотоцикл його батько виготовив для себе у 1928 році.

Оскільки був інвалідом – через гангрену втратив обидві ноги. І був цей мотоцикл на пасковій передачі. Вже через чотири роки, у 1932-му, він зібрав мотоцикл на ланцюговій передачі. Відтак їздив на ньому на роботу...

Натомість сам Георгій Кіреєв ще в дитинстві створив перший діючий технічний пристрій – у десятирічному віці зібрав електродвигун. Під керівництвом батька, звісно!

Тоді ж став замислюватися над створенням... вічного двигуна. Наука каже, що це нонсенс. Але навіть батько не зміг переконати його у цьому.

З роками досліджень ужгородський винахідник зрозумів таку річ: наука хоч і "вперта тітка", але вона ще не знає всіх принципів нової механіки. До речі, ця нова механіка вже 235 років перебуває під забороною. Чому? Бо у 1775 році Паризька академія наук прийняла рішення, яким раз і назавжди відмовилася приймати на розгляд будь-які проекти вічних двигунів. А цю недосяжну мрію людини один із піонерів німецької хімічної промисловості Карл Кестнер назвав... химерою. Хоча багато математиків припускають, що поява такої машини є цілком реальною.

...Тож Георгій Кіреєв геній чи дивак? Не нам вирішувати це! Але знайомство з цією унікальною людиною для мене є дуже цікавим.

Георгію Олександровичу, Біблія стверджує, що Адам прожив 900 років, а Єва – 800. В принципі, в людині закладено жити якщо не вічність, то дуже довго. Але останнє чомусь не стосується сучасних мешканців планети.

– Думаю, що автори Біблії керувалися якимось іншим літочисленням. Але коли жили Адам і Єва та перші їхні нащадки, то умови життя були ідеальними. Тож можна припустити, що людина могла прожити не одне століття.

Відтак людство віками шукає еліксир молодості й безсмертя...

– Старість побороти неможливо. Бо ця програма закладена в природі клітини. Людина намагається змінити її силоміць, а цього робити не можна. Ми можемо тільки продовжити собі життя. Для цього потрібно, аби середовище, в якому живемо, стало більш життєдайним. А механіка може створити такі умови. Оскільки вона й пояснює, чому людина старіє. Наприклад, маємо перший цикл – зачаття, затим народження. Кажуть, що людина вже починає старіти від народження. З цим не можу не погодитися. Це – так! Але перші 25 років ми витрачаємо на те, щоб набратися сил.

Відтак період від 25 до 45 років – це період стабільності. Натомість після 50 років організм людини переживає свого роду занепад. Механіка знає відповідь на запитання, що саме відбувається в ньому — проходить розподілення сили від оболонки клітини до ядра. І якщо рівновага порушується, тоді маємо неприємний результат. Наприклад, людина і в тридцять років швидко може постаріти.

Бо в процесі життя ми втрачаємо ці пропорції. На жаль! Тому себе треба берегти як у молодому віці, так і впродовж усього життя.

Але людина не є організованою, дисциплінованою. Можливо, це одна з причин старіння?

– Так! Нам би потрібно навчитися правильно працювати, правильно відпочивати, харчуватися. Важливу роль відіграє й те, що ми їмо, яким повітрям дихаємо, яку воду п'ємо, чи є внутрішня гармонія, чи чисті в нас думки і помисли.

Багато хто з відомих людей не ділить час на минуле, теперішнє і майбутнє. Тобто час – це така собі одна пряма лінія.

– Я з таким не погоджуюся. Бо ця ж таки механіка пояснює і те, що таке час. Звісно, є чимало фантастичних наукових розробок, де вчені мріють створити машину часу, а відтак і переміщатися в минуле та майбутнє. Що мається на увазі? До прикладу, можна полетіти в галактику, яка народилася на багато мільйонів років раніше, ніж наша. І на її прикладі зрозуміти, як вона живе і що, власне, нас очікує через енну кількість років. Ось це і є майбутнє...

У наш цивілізований час в африканських джунглях живуть дикі племена. Чому так влаштований світ?

– Чесно зізнаюся, що не маю відповіді на ваше запитання. Так можна думати-гадати, а як і звідки з'явився Бог?

Своїм найбільшим відкриттям ви вважаєте шеститактний двигун. Чому?

— У США та Японії в його розробку вкладають чималі кошти. А в Україні, на жаль, мій винахід нікому непотрібний. Я працював над ним цілих 20 років. Всі ці роки переживав, аби хтось мене не випередив. Затим випробував його, і він, о, еврика, працює! Цей двигун можна використовувати в транспортних засобах. У нього досить велика потужність при незначній потребі пального. А досягається вона за рахунок надзвичайної його конструкції.

Відомо, що ви маєте ще один такий винахід...

— Так. Це — імпульсний штучний прискорювач маси. Цей механізм перетворює енергію в прискорення маси. Наука говорить, що прискорення маси поводить себе як фізична гравітація. Одним словом, я розробив механізм, який енергію перевтілює в штучну гравітацію.

Я б хотів, щоб мої дослідження та винаходи взяла на озброєння наука. Але, на жаль, вона все ще не вірить у реальність подібного.

Тобто науковці серйозно не сприймають ваші винаходи?

– Саме так. Бо я ж не кричу, що я — геній! Геніальною є механіка, до якої додумався. Вона подарує світу екологічно чисту енергію, якої нині нам так бракує.
Експериментальна механіка народжує нову теорію, яка пояснює незрозумілі нам явища, що існують у природі. До речі, про неї все своє життя мріяв Альберт Ейнштейн.

 Маріанна ШУТКО, "Новини Закарпаття
 

28 грудня 2010р.

Теги: двигун, винахідник, механіка

НОВИНИ: Соціо

00:15
В Ужгороді попрощалися з полеглим Героєм Юрієм Семиряжком
22:11
Плюси, мінуси й підводні камені річки Тиса. Відеорепортаж із берегів "Стікса для ухилянтів"
12:05
Учора в Тисі знайшли тіла ще 3-х потопельників, що не добралися до Румунії
11:58
/ 1
В Ужгороді завтра попрощаються із Євгеном Белкіним
21:14
На Закарпатті житель Золотоноші хотів потрапити до Румунії в спідниці, з перукою та паспортом сестри
20:14
На війні з росією поліг Василь Головчак з Міжгір'я
19:53
У словацькому ПП "Вишнє Нємецьке" полагодили сканер і відновили пропуск вантажівок
09:18
/ 2
В Ужгороді у вівторок попрощаються із полеглим захисником Юрієм Семиряжком
23:45
/ 1
Українська мова у шкільництві на Закарпатті австро-угорського періоду (ДОКУМЕНТ)
21:00
/ 5
"Хуліганки" з циганського табора в Оноку вибачилися за свої дії біля ТЦК у Виноградові, а інші учасники безчинств власноруч полагодили ворота
10:50
Великоднє привітання предстоятеля ПЦУ Блаженнішого Митрополита Епіфанія
21:41
/ 1
"Вітаю вас усіх зі святом Христової перемоги", – глава УГКЦ у Великодньому привітанні
19:34
На словацькому пункті пропуску "Вишнє Нємецьке" вийшов з ладу сканер, пропуск вантажівок зупинено
19:04
/ 55
Перелік парафій МГКЄ, які святкують Великдень з усією Україною 5 травня
15:52
/ 11
Верховний Суд визнав незаконним будівництво вітряків на Боржаві на Закарпатті
17:28
Графік руху комунальних автобусів в Ужгороді на Великдень
11:04
/ 3
Графік освячення великодніх кошиків у храмах Православної церкви України в Ужгороді
10:59
У Мукачеві також відкрили центр рекрутингу української армії
13:35
Прийшла звістка про загибель на війні з росією Михайла Світлика з Королева
21:39
У "Світі велетнів" у Боздоському парку Ужгорода згорів заколотник Гроджут
16:59
/ 4
В Ужгороді розпочав роботу новий Центр рекрутингу української армії
11:00
/ 1
На Рахівщині 1 травня зустрічатимуть полеглого ще торік у липні Героя Миколу Павлюка з Верхнього Водяного
20:25
/ 1
Зупиняючи московську орду поліг Роман Халус з Розівки Холмківської громади
18:02
В Ужгороді віддали шану полеглому захиснику Івану Бенці
00:08
/ 3
Відновлення 12 місцевих мостів на Закарпатті коштуватиме 896 млн грн
» Всі новини