Крім того, вони з'ясували, що відволікання від роботи для перегляду в інтернеті смішних відеороликів або фотографій може позитивно вплинути на працездатність людини.
У ході дослідження, учені під керівництвом Рабі Надлер провели серію експериментів з добровольцями, у яких вивчали можливості людей із запам'ятовування певного типу інформації, що вимагала вміння творчо мислити.
Перед початком експерименту вчені постаралися настроїти одну групу людей на веселий лад, а іншу на смутний за допомогою спеціальної музики й відеороликів.
Варто відзначити, що найбільший негативний ефект на людей справляла звукова доріжка з фільму "Список Шиндлера" та новиновий репортаж з району, що постраждав від землетрусу. Позитивного настрою дослідникам вдалося домогтися за допомогою веселої мелодії Моцарта й відеоролика з дитиною, що сміється, у головній ролі.
Далі учасникам експерименту було необхідно відсортувати складні зображення на основі образів, представлених на малюнках. Власне, найбільш складним завданням, що вимагало творчого підходу, було розпізнання й запам'ятовування складних художніх образів. Експеримент показав, що люди з гарним настроєм справляються із завданням значно краще за смутних.
"Якщо вам необхідно вирішити складне творче завдання або у вас є проблема, що вимагає ретельного розгляду, гарний настрій може стати в пригоді" - сказала Надлер.
Треба лише послухати улюблену музику, і це не обов'язково повинні бути класичні твори, говорять учені. А роботодавцям, на думку Надлер, не варто занадто строго підходити до того, що їхні підлеглі в робочий час розважають себе переглядом смішних відеороликів в інтернеті.
Нагадаємо, раніше американські вчені з Університету Джона Хопкинса, досліджуючи мозок людини, дійшли висновку, що більшість емоцій, які переживає людина протягом життя, є негативними й лише 20% позитивними.