На думку експертів, під час кава-брейків працівники можуть поспілкуватися один з одним у неформальній обстановці та обговорити різні питання, у тому числі і виробничі.
"За парою чашок кави ми обмінюємося великою кількістю досвіду, знань та ідей. Тут ми займаємося дуже цінним пошуком вирішень проблем, - сказав доктор економіки й викладач основ керівництва Гуннар Екман.
За його словами, гуторячи, працівники краще пізнають співрозмовника, у них виникає почуття довіри, необхідне для майбутньої взаємодопомоги. "Дуже шкода, що деякі начальники ставляться до цього як до непотрібної балаканини", - додав Екман.
За даними Менпауер, дві третини шведів вважають, що перерви на каву роблять їхню працю більш ефективною. 65% тих, хто йде випити кави два-три рази на день, впевнені, що працюють з повною віддачею. Втім, у своїй ефективності впевнені також і 56% тих, хто взагалі не бере участь у спільному кавуванні.
Найглибше традиція перерви на каву закоренилася в північних районах Швеції, а поширена в основному в будівництві, на підприємствах, у різних операторів і техніків. Менше за все вона помітна в сфері послуг і торгівлі.
Нагадаємо, раніше група вчених з австралійського університету Квінсленда дійшли висновку, що людина, котра спожила певну дозу кави, легше піддається впливу.
Корреспондент