За ключовим в плані визначення якості показником співвідношення хостів (тобто, кількості заходів на сайт індивідуальних відвідувачів) та хітів (тобто, кількості сторінок сайту, що їх відвідали ці читачі ) Закарпаття онлайн суттєво випереджає такі ресурси, як УА-Репортер та Мукачево.нет (останній декларує себе порталом, а значить, мав би значно більшу "читабельність" за рахунок того, що має не лише новинну стрічку, як Закарпаття онлайн, а й додаткові бази даних, рубрики безкоштовних оголошень тощо, які дають додаткові "кліки"). Проте у Закарпаття онлайн цей показник стабільно вищий, а за підсумками дня виборів практично побив всі рекорди: 31 жовтня у сайту УА-Репортер співідношення хостів і хітів сягало 3,3, у "порталу" Мукачево.нет - 4,6 (що означає, що на цьому ресурсі в день виборів читача в середньому цікавило не більше 4 "з хвостиком" інформацій, серед яких не виключно новини, а й оголошення, інформації про підриємства тощо), тоді як у Закарпаття онлайн - 6.2 (виключно інформацій, оскільки на нашому сайті немає технічних" рубрик). Станом на сьогодні тенденція та сама - 4,5/4.6/5.9 відповідно.
Суттєво обганяє Закарпаття онлайн мукачівський портал і за показником загальної відвідуваності (умовно кажучи, тиражем) - як за підсумком 7 днів (42 644 відвідувачів Мукачево.нет проти 57 073 на Закарпаття онлайн), так і за результатом місяця (132 336 - Мукачево.нет, 135 294 - Закарпаття онлайн ). За цей період, як свідчить об'єктивна статистика Бігмір.нет, читачі переглянули 469 294 Мукачево.нет і 537 233 сторінок Закарпаття онлайн.
Закарпаття онлайн
Мукачево.нет
Останнім часом мукачівський портал почав спекулювати тим, що у нього, начебто, вища відвідуваність по закарпатських хостах, тобто, умовно кажучи, по кількості саме закарпатських відвідувачів. Але оскільки йдеться про цифри в межах двох-трьох сотень, то не важко здогадатися (фахівці це знають і без пояснень), що це звичайна маніпуляція, оскільки в даному випадку насправді йдеться не про загальну кількість закарпатських відвідувачів, а лише про кількість заходів з провайдерів (тобто, надавачів послуг інтернету), що їх Бігмір ідентифікує як власне закарпатські). Таким є, наприклад, фірма Кіпер.софт, "власністю" якої є зазначений мукачівський ресурс, і яка в силу відомих обставин займає суттєву частину ринку інтернет-послуг в Мукачеві та Мукачівському районі. От і все. Реально ж більша частина відвідувачів закарпатського інтернету користується послугами провайдерів, що їх той же Бігмір кваліфікує як київські (за місцем реєстрації) - наприклад, Укртелеком (інтернет ОГО).
Статистика Бігміра об'єктивна, і не піддається примітивним маніпуляціям з мукачівської редакції: до прикладу, показник загальної відвідуваності сайту Мукачево.нет за весь період становить 2 376 202, а в Закарпаття онлайн - лише на якусь тисячу менше (2 374 834), хоча мукачівський сайт створений і зареєстрований на Бігмірі на кілька років раніше.
Маніпулювати статистикою відвідуваності, як це полюбляє робити останнім часом юне керівництво цього "порталу", що намагається розкрутити ввірений йому сайт не так за рахунок якості, як через організацію сумнівних скандалів, в які щоразу втягує і редакцію Закарпаття онлайн, можна скільки завгодно. Штучно підняти відвідвідуваність сайту можна на тисячі, якщо тільки розмістити в стрічці новин сайту якусь інформацію (зовсім не обов'язково закарпатську), яку може підхопити і розмістити на своїй головній сторінці такий відвідуваний портал як Укр.нет, партнером якого є зокрема і Мукачево.нет). У такому випадку відвідуваність зростає за лічені хвилини на тисячі. Але за цими цифрами - відвідувачі не даного регіонального ресурсу, а порталу Укр.нет. І мукачівський портал вони покидають одразу ж, як тільки прочитають саме цю одну новину.
За останні три дні, і в цьому легко переконатися, Закарпаття онлайн не розмістило жодної такої інформації, тоді як Мукачево.нет - десятки, причому додатково - у російськомовній версії ресурсу. Це ще один "секрет", про який забуває повідомити своїх читачів не чисте на руку керівництво мукачівського сайту.
Закарпаття онлайн не хоче грати в такі дитячі ігри. Єдиним критерієм, який ми беремо на "озброєння", є якість і оперативність інформації, яку ми пропонуємо своїм читачам. І критерій цей буде незмінним: незалежно від провокацій, маніпуляцій і сторонніх впливів.
чужой 2010-11-11 / 12:14:00
Зашёл, случайно, на блог господина Тужанского почитать об избиении журналиста - http://www.mukachevo.net/ua/blogs/view_post/493-це-має-побачити-кожен-/журналіст/-від-початку-до-кінця, захожу в комменты, а там автор (я так понимаю - главред) хвастает, что обогнал все ресурсы по посещаемости. Я в статистику Бигмира - оказывается, полная ложь: Репортёр вчера просто не работал, а Закарпатье онлайн обгоняет Мукачево.нет на тысячу вчера, позавчера, и сегодня тоже обгоняет. Я Тужанскому по поводу этого втыкнул - комментарий вытерли, я опять - пост опять стёрли. Я честно предупредил, что запринтскриню и вам вышлю. Ловите в почте принскрин. Сможете - покажите, как Тужанский врёт.
Демократия 2010-11-11 / 10:43:00
"Закарпаття онлайн" "упустило" новини :
Нових керівників отримали Іршавська та Тячівська районні ради. В обох випадках головами рад стали представники Партії регіонів.
В Іршавському районі таємним голосуванням було обрано Станислава Сухана, за якого свої голоси віддали 28 депутатів. 24 голоси набрав нашоукраїнець Петро Станко. Що цікаво, за переможця синхронно голосували і регіонали, і представники ЄЦ.
Такого політичного єднання не спостерігалося в Тячівському районі. Там представники ЄЦ, БЮТ та Нашої України достроково покинули сесійну залу, протестуючи проти, на їхню думку, неправомірного проведення засідання. Проте, кількісного складу депутатів вистачило, щоб обрати нового голову ради. Ним став – Василь Кушілка, який свого часу вже очолював райраду.
Сьогодні відбудуться вибори Хуського голови районної ради, подивимось які будуть там результати.
долішняк 2010-11-09 / 15:38:00
а як ото межи вашими партнерами мадярський сайт?
журік 2010-11-08 / 11:58:00
Об"єктивно ви найкращі, але меж для вдосконалення немає)
2010-11-08 / 08:17:00
Показник загальної відвідуваності вашого заперевально-галицького сайту є високим виключно з тої причини, що корінні закарпатці заходять сюди, щоби висловити свій протест проти вашої ідіотської пропаганди.
Посміхнув))))). Адмін
ярослав орос 2010-11-05 / 22:50:00
до олега диби:
тячівщина, то є наймогутніший епіцентр закарпаття... туй вам і геній та й пепепе... зрозуміло... пане олеже, поки що не вижу здатного похвалитися в рідному краї тим, що саме ви зробили... тящівщища то є братва ще та, але гадаю, що тямковаті звітси ипен за вами... держіться, олеже... бо ковдожі завжи будуть не задоволені вашим просибігом.... шкода, що пісалелі краю мовчать... не беруть участи безкоштовно в нашій грі...
ЧИТАЧ 2010-11-05 / 18:13:00
ХВАЛИНЯ РОТЕ БОТЯ РОЗДЕРУ!!!
Сергей ГРОМОВ 2010-11-05 / 17:22:00
Чудеса админресурса: губернатор проиграл юмористу выборы в своем селе
http://fraza.ua/news/05.11.10/102832.html
Трайдент 2010-11-05 / 09:20:00
Про що мова? Закарпаття-онлайн - найкращий інтернет-сайт Закарпаття. Оперативно, об'єктивно і без безсовісного "передирання" статей з інших медіа - ресурсів. Олег - ТАК ТРИМАТИ!!!
Віктор 2010-11-03 / 21:43:00
Олеже, що ти розвів демагогію? Про що ти пишеш, якщо вирізаєш з відповідей Сербайла лише те, що хочеш чути? Це, що характеристика найкращого сайту? Грош тобі і твому "творінню" ціна.
Ми не брали на себе зобов'язання бути партійним сайтом БЮТ. Так що вибачайте. Адмін
Олег Диба 2010-11-03 / 14:14:00
Згоден з більшістю зі сказаного вами тут. Уточню лише, що те, на якій сторінці пошуковика з'явилася конкретна інформація (розміщена в двох сайтах), залежить від багатьох факторів - хто є її автором і розмістив першим (оригінальність контенту) і т.д. Не охоплених в нашій розмові факторів - чимало. І навряд чи нам з вами тут варто про них говорити....))
Буду вдячний, якщо ви знайдете для себе можливість проаналізувати і інші недоліки нашого ресурсу і окреслити ті варіанти, за якими, на вашу думку, його варто було би розвивати. Не надто на це розраховую, бо розумію, що в кожного є свої справи, але...))
Бажаю вам успіхів навзаєм. Час, потрачений на спілкування з вами, не вважаю вбитим. Якщо у вас будуть конкретні пропозиції до співпраці - дайте знати. Натомість буду радий, якщо в свою чергу зможу стати чимось в нагоді...
Володимир 2010-11-03 / 13:53:00
Ви праві, є різниця у сенсі "про що говоримо". Проте, якось забули (а може і не якось-)), що власне з цього й почалася розмова. Я НЕ заперечую створення якісного продукту. Боже борони. Але разом з тим я геть не погоджуюсь, що лише виключно для ЧИТАЧА твориться інет-ресурс, тим більше коли власник ресурсу сам зазначає виключну важливість самоокупності проекту.
Наразі Ви творите інтернет-газету. Це нормально, власне в загальному, але мало для того аби стати цікавим РЕКЛАМОДАВЦЮ у плані самоокупності проекту. Ну як мінімум з т.з. часу.
Щодо "регіональності інформації" Ви, вибачте, або перевертаєте все догори дригом, або дійсно не розумієте сказаного.
Ви дивитись, скажімо так - ззовні в в середину - тобто "ніхто не буде шукати щось закарпатське десь там у посиланнях Укрюнету чи ще там чогось". Правильно. У тому то й "фішка", що для газети цього достатньо - ніхто ж бо не їде з Києва в Ужгород за "РІО" щоб познайомитись з новинами. Але є така стара приказка - якщо гора не йде до Магомета... Зараз зрозуміло? Інет-технології є унікальними в тому, що практично миттєво (якщо є відповідна підготовка) здатні поширити інформацію геть далі аніж "регіональність" новини. Іншими словами (це вже десь як майстер-клас виглядає-)) рекламодавцеві важливий ресурс не тільки тому що якісь там кліки/хіти/хости, а ще й тому що правильне упраління ресурсом автоматично забезпечує його, рекламодавця, присутність в інформпросторі, стає "містком" між ним і зовнішніс СВІТОМ. Виділив, бо маю на увазі не лише Закарпаття. Ви, до речі, дещо однобоко уявляєте інформполе бренду (Ваші слова щодо "Єврокару"), хоча, користуєте цей термін "наліво і напрво" -)
До прикладу, інформація у якій я особисто був зацікавлений, розповсюджувалася як сайтом "А", так і сайтом "Б". Проте, інформація сайту "А" залишалася так би мовити вдома, при тому що вміла робота з інформприводом на сайті "Б" дозволила оперативно вийти далеко за межі Закарпатського інет-простору. Те саме стосується т.зв. "пост-інормприводу". Скажімо та сама інформація яка висвітлювалася і Вашим ресурсом в т.ч., видається зараз Гуглем на 8-9 сторінках, при тому що Ваш ресурс "з'являється" у переліку лише з другої сторінки (дозволю собі тут трохи "порекламувати" сашу Богданова - його інформацію Гугл "вистрілює" першою-)).
Це зовсім не означає що сайт спрацював неякісно щодо інформації. Навпаки, враховуючи відсутність прямих контактів з редакцією, я би навіть сказав - інформація подана дуже якісно. Респект! Але у плані реклами/PR кампанії, нажаль, цього сьогодні вже замало...
Зрозумійте Олеже, вас (ресурсів) є два. Хочимо ми всі того чи ні, але реально - 2. Але й 2-х для Закарпаття замало, як на мене. Особисто я ранок починаю з перегляду обох і не сильно "паруся" показниками лічильників. Це як читач. Але є ще й робота, окрім читання сайтів-). І я вліз у цю розмову якраз тому, що бажав би бачити не міряня "пі......ми", а скоріше конструктив. У кожного є свій позитив і свої недоліки. Як на мене - краще обмінюватися позитивом, аніж вишукувати недоліки один-одого. Толку і для читачів, і для рекламодавців куди більше буде -)
З побажаннями подальших успіхів у роботі!
З повагою, Володимир.
Олег Диба 2010-11-03 / 12:19:00
Пане Ярославе. дякую - ви підтвердили правильність ходу моїх думок))) Справа тепер за самим паном Володимиром...
Олег Диба 2010-11-03 / 12:18:00
Пане Володимире,
підемо від іншого.
Різниця між вами і мною полягає в тому, що ви дивитеся на сайт як на готову рекламну пощадку, я я - як на журналістський проект, який, до того ж - який перебуває на початковій стадії свого розвитку. Така розбіжність у кутах зору абсолютно вмотивована родом наших з вами занять, а тому і в тому, і в іншому випадку - вмотивована. Саме тому, коли ви тут говорили про дискусію, я не те, щоб здивувався, а зафіксував собі на підкірці, що я, насправді, не дискутую з вами в прямому розумінні цього слова, а СЛУХАЮ. Відповідно - вчуся. Бо, дякувати Богу, в свої 43-и ще не втратив такої здатності...))
Через те, що я журналіст, реалізовуючи проект під брендом Закарпаття онлайн, я, природньо, бачу перед собою ЧИТАЧА, як ключового споживача тих послуг, які я пропоную. І те, що я його відчуваю, є основою успіху сайту. Скажімо, мій мукачівський "колега", з котрим ви, я так розумію, контактуєте більше, такого відчуття не має (або має менше), а тому і вдається більшою мірою до технічних технологій, політтехнологій та іміджевих акцій. Зрештою, продукує скандали. Там де не може чогось зрозуміти - просто копіює схеми поведінки Закарпаття онлайн - намагається передирати ідеї, переманювати авторів, перебивати співпрацю з газетами, навіть творить червону копію нашого ресурсу (дивно тільки, чого не запускає її досі). Втім, надмірно захоплюється собою, а тому часом використовує не себе для розкрутки сайту, а сайт для розкрутки себе. Але це півбіди, щось йому на цьому шляху все-таки вдаєтьмся: значно гірше, коли власник ресурсу взагалі не тямить нічого ані в журналістиці, ані в технологіях, і до того ж - не має навіть базового рівня освіти, а значить - адекватного сприйняття дійсності. В цьому разі як кінцевий продукт на світ з'являється щось таке, як УА-Репортер - неякісне, злодійське і неефективне.
Наводжу ці приклади виключно для того, аби проілюструвати, наскільки суб'єктивним взагалі є процес творення сайту як такого. І наскільки важливе, все-таки, поняття ЯКОСТІ, аби інформаційний ресурс розвинувся до того рівня, аби працівники рекламного бізнесу зацікавилися ним (а ви ж зацікавилися) як рекламним майданчиком.
Тепер далі...
У цьому своєму коментарі ви вибрали ті цитати з моїх постів, де я говорю виключно про ЧИТАЧА. А він вас, як я вже говорив, не цікавить: ви справді дивитеся на сайт як на рекламний майданчик. Хіба я заперечую таке бачення? Я абсолютно згоден з вами, що якщо говорити не про сайт як такий, не про його розвиток і т.д. (а саме ця тема була початком розмови), то наступно - в аспекті конкретно реклами - мова має йти про технічні аспекти рекламного бізнесу. Але це вже справді не зовсім справа головного редактора (власника), а тієї команди (зокрема її рекламного підрозділу), який він створить, або контактів з фахівцями рекламного бізнесу, які він налагодить. У цьому сенсі я готовий до розмови з вами і співпраці (на взаємовигідній основі), якщо запропонуєте щось з реклами, що "цепляє"))) Так що, будете у нас в Ужгороді - заходьте, або скиньте свої координати на нашу електронку. Я думаю, що маю вашу електронну адресу і телефон, але не можу бути певний з цього...
Тепер щодо того абзацу вашого посту, який починається "Крім того, закарпатському читачеві, ..." Тут ви, ІМХО, не праві. В кількох пунктах. Бо, як не журналіст, не розумієте, що на РЕГІОНАЛЬНИЙ ресурс читач заходить передусім, чи навіть - майже виключно, за РЕГІОНАЛЬНИМ продуктом. А тому розвиватися має саме ця якість. Як на мене, краще бути кращим серед регіональних ресурсів, аніж гіршим - серед загальноукраїнських (як маємо у випадку УА_Репортера). До того ж, коли ви говорите про "розширення ринку" за рахунок розміщення нерегіональних інформацій, то говорите виключно як технолог, а не як журналіст. І не враховуєте інтереси того ж читача, котрого, в більшості випадків, дратують нерегіональні новини, включені в стрічку регіональних новин. Він воліє їх бачити або в окремій стрічці, як це є у нас (стрічка УНІАН), або на інших сайтах, які спеціалізуються на загальноукраїнських новинах.
Так само не є такий мікс регіональних і інших новин в інтересах рекламодавця. Як у тій частині, що читач (споживач реклами) все одно залишається на 99 відсотків регіональним., так і заради розуміння того, що якщо ваша реклама розміщена на головній сторінці, а миттєвий спалах (по суті, накрутка ) відвідуваності відбувається за рахунок якоїсь конкретної інформації (тобто - за рахунок внутрішньої сторінки), то він, як фанера над Парижом, пролітає зі своєю рекламою мимо цього читача. Та навіть якщо рекламодавець розмістив свою рекламу не на головній, а на внутрішній сторінці, то тут він має враховувати не механічно збільшення КПК і їх вартість, але й тримати в голові поняття цільової аудиторії - тобто, уявляти собі, чи цікавить його регіональна/нерегіональна реклама (точніше, регіональний, чи нерегіональний продукт, що його проштовхує ця реклама) саме цю категорію юзерів УКР.НЕТу, які випадково попали на цей регіональний сайт. Скажімо, якщо мова йде про рекламу супермаркету в Ужгороді, то його юзери з УКР.НЕТу (за походженням - київські і т.д.) навряд чи цікавлять. Якщо, скажімо, Єврокару - то лише частково, бо юзери УКР.НЕТу не дуже купують авто. Але якщо мова йде про якусь недорогу турбазу - то цілком можливо. Але, думаю, що в такому випадку ту ж саму турбазу зацікавлений читач шукатиме не шляхом випадкових кліків на УКР.НЕТі, а цілеспрямовано задаючи відповідні слова в Гуґлі/Яндексі, або цілеспрямовано заходячи на відповідні регіональні ресурси.
У цьому сенсі (оскільки є чітке розуміння таких речей) Закарпаття онлайн, думаю, ще здивує і вас, і інших закарпатських читачів/рекламодавців новими якостями і гранями свого розвитку. А про додаткові можливості, що їх дає в плані реклами і створений нами прес-центр "Закарпаття", думаю, ви і самі здогадуєтеся.
Крок за кроком, пане Володимире. Не вимагайте від нас усе відразу. Ми на марші. а не вкінці шляху...)))
На жаль, продовження цієї розмови тут, в коментарях, більше не буде - надто багато часу вона у мене забирає. Невиправдано багато. Але дякую вам за можливість вивести цю розмову з деструктиву, зініційованого Мукачево.нет, в русло більш органічне для мене особисто...
Надалі, якщо вас цікавить конкретна співпраця, дайтеся чути.
З абсолютною повагою і сподіваючись на розуміння,
Олег Диба
ярослав орос 2010-11-03 / 10:29:00
пане олеже, а нащо вам далеко ходити... поїдьте до мукачева й розшукайте володимира ГВОЗДЬО... ось вам і вся ЖЖ... успіхів...
Олег Диба 2010-11-03 / 10:17:00
Дякую, пане Ярославе. на доброму слові. Сприймаю це як аванс...))
Пане анонім,
може і знайомі, але кому писати в ЖЖ? На дєрєвню дєдушкє?))
Володимир 2010-11-03 / 10:11:00
Ось цитую:
1. "...можна скільки завгодно сперечатися, що є більш важливим для читача - якість бренду ресурсу в цілому (а тільки вона здатна змусити його зайти на головну сторінку), чи якість окремих інформацій, що змушують читача клікати ..."
2. "... глибина ресурсу, як, зрештою, і цифра "тиражу" сайту для читачів інтернет-газети, насправді, байдужі, що, зрештою, вони і засвідчили уже в перших коментарях до цього матеріалу. Їх, знову ж таки, більше цікавить ЯКІСТЬ сайту..."
3. "...мова має йти про РЕАЛЬНИХ читачів, які заходять сюди за інформацією з разу в раз..."
Пане Олеже, ось три, доволі розлогі цитати лише з ОДНОГО Вашого запису, де ви говоритие ВИКЛЮЧНО про ЧИТАЧА! І тут Ви маєте рацію, навіть не сперечаюсь - все це дійсно важливо і цікаво для ЧИТАЧА. Але ж я недарма у самому початку дискусії акцентував увагу на виборі - або ЧИТАЧ, або рекламодавець. Можливо й те і те, але тоді "соплі-воплі" з приводу користування технологіями як мінімум нелогічні.
Крім того я окремо виділяв у коментрарі поняття "потенційного" контакту. Виділяв не просто так, а в силу того, що у рекламних технологіях є т.зв. "тізери", є поняття інформприсутності (для брендайдентики, скажімо), корп.візуалізації в кінці-кінців. Всім цим "фішкам", вибачайте, глибоко фіолетове наповнення ресурсу. Не конкретно Вашого - будь-якого. Просто того, що дані технології вибудувані на 99% на основі психології сприйняття інформації потенційним споживачем та біомотторикою людини взагалі. Я розумію, що редакторові ресурсу всі ці "заморочеки" знати не обовязково, але ж якщо вже взялися говорити про ефективність реклами, то бажано б мати комплексне уявлення, а не виключно технічні параметри роботи ресурсу. Зрозумійте, будь-який ресурс, так само як газета, ТВ, радіо, б/борд, ліфт, кіно, сітік і т.д. - це ВСЬОГО ЛИШ МАЙДАНЧИК для рекламодавця для розміщення власної інформації. Звісно він має власні хар-тики, але у загальній оцінці ефективності це не більше 20%. При тому що ЯКІСТЬ інформзвернення (пропозиції, того, що "написано") складає не менше 50%. Звідси й сленгове - реклама "цепляє" -) Різницю відчуваєте? Не РЕСУРС зачіпає, а РЕКЛАМА на ньому -)
Крім того, закарпатському читачеві, звісно, цікава власне регіональна тематика. Я і не сперечаюсь що вона має бути якісною. І навіть ніде не казав, що Ваш сайт такої не має. Але ж знову таки все це про ЧИТАЧА. Покажіть мені РЕКЛАМОДАВЦЯ, який "обідиться" на Вас за те, що хтось з загальноукр. порталів "підтягне" інформацію з його ж рекламою у власну стрічку новин, що потенційно збільшить той таки КПК у десятки разів. Ви самі "жалілись", що конкуренти таким чином "накручують" лічильники на тисячі за якусь годину. Ну, вибачайте, мені як рекламодавцеві дуже подобаються матеріали сайту "А", але рекламу я б віддав все таки на сайт "В", бо там є шанс засвітити інформацію у межах не тільки регіону. Ви ж не заперечуватимите, що розширення ринку чи не головна мета будь-якого підприємства? -) У даному випадку, відштовхуючи від себе (декларативно) технології формування ВЛАСНОГО інфорполя (я там на початку питав - ви ж не у паралельному світі?), Ви "гробите" потенційну ефективність роботи з рекламодавцем. Це, звісно, ваше право/бибір, але тоді волання типу "а вони, а ми" мені геть не зрозумілі - працюйте. Просто працюйте, а не звинувачуйте всіх довкола у тому що ви (ресурс) самі не здатні якісно працювати комплексно, а не лише щодо якості наповнення сайту.
І ще маленька підказка - розумних і креативних людей у нас вистачає, повірте. Ну, як мінімум в рекламі. Інша справа, що розумна і креативна людина майже ніколи не буде працювати там, де немає визначеності - "за що старається". Мова не про заохочення -) Мова про визначеність і прозорість цілей, а ще - готовність делегування повноважень й відповідальності. На жаль, дуже часто у нас (на Закарпатті) діє принцип - "я начальник - ти дурак". З роками його навчилися "гламурити", але як кажуть шило у мішку не спрячеш -).
Успіхів Вам у всіх Ваших починаннях. Щиро.
2010-11-03 / 09:30:00
"...радо познайомлюся з вами в невіртуальному житті"...- да вы и так знакомы!
."...на "мило" зараз писати" - пишите в живой журнал! -)
ярослав орос 2010-11-03 / 09:12:00
до олега диби:
доброго ранку...
нащо ся так побиваєте... зрозуміло, що закарпаття онлайн стоїть вище за будь-які рейтинги... наприклад, львівські сайти: zaxid або zik ідуть за вами... не беріть дурного в голову, а тяжкого в ноги... майтеся фест...
Олег Диба 2010-11-02 / 23:13:00
Добре, ще трішки...)))
Я вже говорив, що цифра тиражу без якості сайту для рекламодавця - дєньґі на вєтєр. Це як розмістити рекламу в газеті, яку ніхто не читає. Головна сторінка - безумовно найвідвідуваніша, але сума відкритих читачами внутрішніх сторінок - вища. Це навіть якщо не брати до уваги той факт, що в інтернеті читачі заходять на сайт не тільки відкривши його з головної сторінки, але й через, скажімо, пошукові слова. В цьому плані дещо нижчий, ніж на внутрішніх сторінках, ефект реклами на головній сторінці компенсовується "престижністю" місця. Але і тут якість сайту (а не його, як ви кажете, рейтинг (тираж?)) має ключове значення, бо читач заходить на головну сторінку лише в тому разі, якщо сайт цікавий йому ВЦІЛОМУ. (У випадку сайтів з "дутими" рейтингами він на головну сторінку якраз заходить менше всього - частіше попадає з пошуковиків за пошуковими словами в різні "заманушки" - як от у випадку УА_Репортера, наприклад, на спеціально створений блог з краденою інтелектуальною власністю). Тому закцентований вами КПК на головній сторінці має більш технічний, в порівнянні з внутрішніми сторінками (які відкриваються тільки тоді, коли читача цікавить інформація, викладена в заголовку на гол. сторінці), характер. Зрештою, можна скільки завгодно сперечатися, що є більш важливим для читача - якість бренду ресурсу в цілому (а тільки вона здатна змусити його зайти на головну сторінку), чи якість окремих інформацій, що змушують читача клікати по заголовках у стрічках новин і заходити на внутрішні сторінки). Як на мене, важливе і те, і друге, і якість головної сторінки не відділити від якості того, що розташовано на внутрішніх...
Сама по собі глибина ресурсу, як, зрештою, і цифра "тиражу" сайту для читачів інтернет-газети, насправді, байдужі, що, зрештою, вони і засвідчили уже в перших коментарях до цього матеріалу. Їх, знову ж таки, більше цікавить ЯКІСТЬ сайту, тобто якість тих інформацій, що їх в якості свого основного "продукту" пропонує їм цей ресурс. Але маємо мати на увазі, що мова має йти про РЕАЛЬНИХ читачів, які заходять сюди за інформацією з разу в раз, а не "притягнутих за вуха" технічними методами накрутки тиражу. Бо віртуальний читач заходить на сайт і одразу виходить звідти. Через це в сайтів, які заманюють читачів не якістю, а обманом, показник співвідношення хостів (заходів) і хітів (кількості переглянутих ними сторінок) є низьким. А отже, потенційного рекламодавця мають цікавити ЯКІСНІ сайти з РЕАЛЬНИМИ відвідувачами (і з, відповідно, умовно кажучи, реальним "тиражем"), а не штучно роздуті ресурси з випадковими читачами. Бо лише тоді ефект від реклами буде максимальним. Адже, чим менш роздутий в плані тиражу ресурс, тим показник КПК - вищий, якісніший.
Повертаючись до теми розміщення реклами на головній чи внутрішній сторінках, повторюсь: сумарна кількість заходів на внутрішні сторінки вища, ніж на головну. А тому і "ВАРТІСТЬ одного потенційного контакту" - менша. А тому саме для рекламодавця (а не для читача, як кажете ви) показник співвідношення хостів/хітів є важливішим - чи то для визначення якості сайту в цілому (для розміщення реклами на головній сторінці), чи то для визначення ефекту від розміщення реклами на внутрішніх сторінках. І саме тому на, до прикладу, в тому ж Бігмірі в рубриці статистики конкретних ресурсів він (показник співвідношення хостів/хітів) наводиться (разом з показником загальної відвідуваності тощо) у спеціальній рубриці "для рекламодателей". Аби рекламодавець міг врахувати його у своїх висновках щодо можливості/неможливості розміщення реклами на цьому ресурсі.
В іншому ви праві: ми (маю на увазі Закарпаття онлайн) ще, по суті, не працювали з рекламодавцями - ні наскоками, ні, тим більше, планомірно (більшість з них навіть не знають, що наш денний тираж значно більший, ніж тижневий у деяких газет, де вони звикли давати рекламу). Списую все на брак часу. Можете сприйняти це як виправдання, але для мене це факт - і прес-центром наразі змушений займатися сам (від створення і до розвитку), а про те, що знайти на рекламну роботу розумну і креативну людину практично неможливо, вже не говорю... ))
Те ж саме, і щодо написів на асфальті та миття пам'ятників, засиджених голубами. Я ж і сам сказав, що це інформприводи. Але, оскільки не можна "об'ять нєоб'ятноє, доводиться визначати пріоритети...))
Се ля ві...)))