Фахівці поставили перед собою завдання прослідкувати зв'язок між неправильною посадкою водіїв і травматизмом організму при аваріях. Їм вдалося з'ясувати, що людина, яка неправильно сидить, набагато більше ризикує травмуватися, ніж та, яка сидить правильно.
Велику роль у зниженні травмонебезпеки за кермом при аварії грає положення підголівника. к відзначають вчені, він ні в жодному разі не повинен перебувати в найнижчому положенні, оскільки це підвищує ризик перелому шиї.
Не менш поширена помилка - надто велика відстань між тілом водія і кермом. Найчастіше, таку помилку допускають чоловіки, використовуючи так звану "спортивну" позу (напівлежаче положення).Посадка вважається правильною тоді, коли при повністю вичавленому зчепленні нога залишається трохи зігнутою в коліні, а рука, що лежить на кермовому колесі - в лікті.
Не варто забувати і про правильну фіксацію паска безпеки. Він не повинен надто високо лягати на корпус, а при вірній посадці, нижній пасок повинен торкатися стегон людини.
Нагадаємо, німецькому вченому вдалося створити стілець, який видає сигнали тоді, коли треба змінити положення тіла. Рісто Койва винайшов свій "Розумностул" після того, як разом зі своїми колегами з Університету Білефелда відкрив так звану "соніфікацію" - спосіб передавати інформацію за допомогою звуків.
Gazeta.ua