Згідно з офіційним повідомленням компанії Амадеус-Україна, текст якого має в своєму розпорядженні Інтерфакс-Україна, новий продукт під назвою Amadeus Rail Ukraine дозволяє туристичним агентствам здійснювати бронювання і керування замовленням залізничних квитків для клієнтів.
"Завдяки Amadeus Rail Ukraine клієнти туристичних агентств отримають доступ до інформації про розклад, наявність місць та вартість проїзду у вибраному потязі. Замовлення проїзних документів за допомогою Amadeus Rail Ukraine дозволяє отримати індивідуальний код замовлення, який можна обміняти на проїзний документ у квиткових касах України", - йдеться в повідомленні компанії.
При цьому в повідомленні не уточнюються терміни запуску даного сервісу.
Як повідомлялося раніше, перший заступник міністра транспорту та зв'язку Володимир Корнієнко прогнозував запровадження третього етапу продажу залізничних квитків через інтернет, що дозволяє пасажиру самостійно роздруковувати електронний проїзний документ і перевіряти його у вагоні з допомогою спеціального зчитувача штрих-коду, до кінця поточного року.
Укрзалізниця запровадила перший етап продажу квитків через інтернет 22 грудня 2008, який передбачав можливість бронювання з наступним оформленням проїзного документа у касі.
Другий етап стартував 30 березня 2009 року. На даній стадії пасажир має можливість оплатити через інтернет повну вартість проїзду.
Корреспондент