В опитуванні взяли участь 651 респондент віком від 18 до 60 років різного соціального стану, з яких 38% - це підприємці, які постійно контактують з податківцями, 32% - службовці, 10% - робітники, 13% – студенти, 7% – інші категорії.
16,1% опитаних задовільно оцінили рівень виконання податківцями своїх функціональних обов'язків, а 83,9% як добру і дуже добру.
На думку опитаних, на авторитет податкових органів найбільш негативно впливають такі чинники: нестабільність та недосконалість податкового законодавства (22%), часті зміни в законодавстві (22,7%), високі ставки податків (13,7%), відсутність Податкового кодексу (12,4%), неоднозначне тлумачення законодавчих вимог (2,8%), значні штрафні санкції (4,5%), заплутана податкова звітність (6,5%), 15,4% - інші чинники.
Органи податкової служби області вживають комплекс заходів щодо поліпшення обслуговування платників податків, недопущення черг при поданні звітності та одержанні необхідних документів. Саме з цією метою запроваджена і активно використовується електронна форма подання податкової звітності. Це позначилося і на результатах опитування: 77,3% респондентів заявили, що ніколи не стикалися з випадками грубощів з боку спеціалістів податкових органів і не стояли у чергах, 9,7% опитаних сказали, що іноді мали місце такі факти. На жаль, ще 0,8% опитаних з випадками тяганини у податкових органах стикаються часто або постійно.
Посилення уваги керівництва органів державної податкової служби на усіх рівнях до розгляду звернень громадян також знайшло своє відображення в черговому анкетуванні. 79,1% опитаних констатували, що звернення платників податків органами податкової служби завжди розглядаються своєчасно і якісно, 2%- що відповіді в окремих випадках надаються несвоєчасно або не повністю, 0,6% респондентів вважають, що відповіді на їх звернення носять формальний характер або змушують звертатися повторно, в тому числі до органів податкової служби вищого рівня, 18,1% опитаних не зверталися до податкових органів із зверненнями.
63,4% опитаних оцінили рівень надання послуг з роз'яснення податкового законодавства у податкових інспекціях області позитивно, 24,4% - скоріше задовольняють, ніж ні, 12,1% такими послугами не користувалися. Серед опитаних не було жодного не задоволеного наданням цих послуг, повідомили Закарпаття онлайн в ДПА в Закарпатській області.