"Не математики або фізики потрібно вчити, а математикою і фізикою. За допомогою предметів педагог повинен навчати дитину головного – як стати особистістю, реалізувати себе, досягти успіху, жити в гармонії з собою і суспільством", – підкреслив Вєтров. На його думку, Україні поступово необхідно переходити до системи тьюторства, коли педагог є консультантом для учня, а сам процес навчання відбувається за індивідуальними програмами. "Кожна дитина талановита, і завдання школи – цей талант розкрити", – відзначив експерт "Сильної України".
Підняти українську систему освіти до світових стандартів допоможе також новий підхід до управління цією сферою. На думку Вєтрова, держава повинна передати частину своїх функцій у системі освіти професійним (педагогічним) і громадським об'єднанням.
Наявна модель управління в цій сфері неефективна, вважає експерт. "Коли держава виступає одночасно і замовником освітніх послуг, і фактичним контролером виконання цього замовлення, та ще й надає самі послуги, це є прямим порушенням принципів ефективного управління. Ми повинні перейти від державної до громадсько-державної системи управління", – сказав експерт партії Сергія Тігіпка. Додавши, що на практиці такий принцип може втілитися, зокрема, у формі освітніх округів, які успішно працюють в усьому світі. "Принцип простий: у межах такого округу, що об'єднує декілька шкіл, створюється освітня рада, куди входять педагоги, батьки, і представники громадськості, які проживають у цьому регіоні. Ця рада і має визначати тактику розвитку освіти в цій місцевості. Органи місцевого самоврядування, в свою чергу, матеріально забезпечують роботу округу", – повідомив Вєтров.