У ході дослідження жінкам у овуляторної стадії менструального циклу показували фотографії інших представниць тієї ж статі. Після перегляду фотографій учасницям експерименту пропонувалося вибрати одяг та аксесуари для покупки.
Дослідники з'ясували, що учасниці, яким показували фотографії привабливих жінок, що проживають у тому ж регіоні, вибрали більш сексуальні товари, ніж ті, кому показували фотографії живуть в іншому регіоні або непривабливих жінок. При цьому у жінок поза овуляції таку залежність вчені не виявили.
За словами Христини Дьюрант, результати роботи свідчать про те, що жінки на стадії овуляції, коли вони здатні до зачаття, намагаються підібрати більш відвертий одяг, що приверне чоловіків. Однак при виборі одягу жінки орієнтуються не на смак чоловіків, а керуються зовнішнім виглядом інших жінок, що проживають в даній місцевості.
"Під час овуляції жінки вибирають більш сексуальний одяг та аксесуари, коли думають про інших жінках, що живуть по сусідству", - зазначила Дьюрант. За її словами, щоб спокусити чоловіка, жінка в першу чергу оцінює привабливість потенційних конкуренток у своєму оточенні.
За матеріалами Lenta.ru