Про це в коментарі кореспонденту Gazeta.ua сказав політтехнолог Тарас Березовець.
"Останнім часом у великих містах-мільйонниках особливого значення набувають інтернет-технології", - зазначив він.
"Це заслуга в "Вконтакті", "Однокласниках". Створюється цілий ланцюг із людей, які постійно сидять в мережах і мають багато друзів. Наприклад, політичні партії чи кандидати просять створи групу "Фронт змін" чи "Кияни перед усім". І через цю групу залучають людей на якісь заходи, організовані партією, кандидатом. Зрозуміло, що не всі відгукуються, але частина ведеться. Таким чином заманюють до себе людей", - розповів Березовець.
Так само, за словами експерта, людей залучають на акції.
"Такі технології працюють миттєвого. І найголовніше, що практично безкоштовно можна зібрати докупи сотні тисяч прихильників", - зазначив він.
Загальна кількість зареєстрованих користувачів на початок серпня 2010 року "Вконтакті" становить більше 83 мільйонів. На "Однокласниках" у лютому 2010 нараховувалось 45 мільйонів користувачів.
Відзначимо, що в Росії за допомогою соціальних мереж ловлять кредитних боржників.
Gazeta.ua