Як достукатись до представників ділового UAнету

«УКРНЕТ» створив рекламний пул, що дозволяє охопити півтора мільйони представників бізнес-аудиторії в місяць.

Як достукатись до представників ділового UAнету

Чимало компаній переймаються тим, як привернути увагу важкодоступної бізнес-аудиторії до свого рекламного повідомлення, отримавши при цьому її максимальне охоплення за низької пересічності. Це стосується виробників luxury-товарів, автомобілів, нерухомості, фінансових послуг тощо.

"УКРНЕТ" у межах Інтернет-кампанії трансляцій ЧС-2010 на Першому Національному створив пул сайтів, який охопив 70 % місячної аудиторії UАнету. Зокрема були задіяні й 15 ресурсів ділової тематики – rbc.ua, podrobnosti.ua, delo.ua, focus.ua, epravda.com, proua.com та ін. Загальна кількість показів за ними за весь період кампанії (місяць) перевищила 22 мільйони.
Пул, пропонований "УКРНЕТом", у змозі донести повідомлення до півторамільйонної аудиторії, котра цікавиться бізнес-інформацією. Керування обмеженнями за кількістю показів одному унікальному користувачу в день, як на кожному сайті, так і в пулі в цілому, дозволяє дотримати оптимальної частоти контакту та раціонально використовувати бюджет. Більше півмільйона користувачів указаних ділових ресурсів – це ексклюзивна аудиторія, котра відвідує тільки ці сайти та ніякі інші, що входять до пулу.

Пропонований ринку Інтернет-реклами пул сайтів є оптимальним інструментом для потрапляння в ділову аудиторію в Інтернеті, адже містить максимальну її концентрацію.

Довідка.
Національному інтернет-порталу UKR.NET (www.ukr.net) 6 років. На сьогодні він є  найпопулярнішим та найбільш упізнаваним порталом серед українських Інтернет-користувачів – його знає кожен другий український користувач Мережі (за даними дослідження InMind).
Денна аудиторія (українських Інтернет-користувачів) UKR.NET  переважає аудиторію будь-якого іншого українського Інтернет-порталу практично вдвічі. UKR.NET також є порталом із високим рівнем лояльності – кількість лояльних користувачів UKR.NET у 2,5 рази більша за аудиторію інших українських Інтернет-порталів.
На порталі UKR.NET зібрано оптимальний набір найпопулярніших та найбільш запитуваних багатьма українськими користувачами сервісів: новини, пошта, погода, каталог Інтернет-магазинів, персональний сервіс закладок та ін.

29 липня 2010р.

Теги:

НОВИНИ: Різне

13:22
Дитяче взуття онлайн: як обирати, щоб не прогадати
22:01
Що треба знати про ламінат
20:17
Канадські монети та їхні особливості
20:12
Чим відрізняється терапевт від сімейного лікаря
19:07
Словаччина отримала €101 млн і фіцо вже підтримує вступ України в ЄС
05:42
Президент Словаччини готує скасований у січні візит в Україну
17:43
/ 3
фіцо: Словаччина не має підстав страждати через Україну
15:28
Чому ми боїмося просити допомоги: психологія сорому і онлайн-консультації
23:44
Авто з Європи vs. авто із США: що краще для українського ринку
06:44
Ізраїль атакував Іран
18:22
Гінгівіт у дітей: як батьки можуть розпізнати перші симптоми
17:33
ЄС презентував "рішучіший" пакет санкцій проти росії
03:56
Консультація психолога онлайн: 5 аргументів "за"
03:52
Особливості вибору годівниці для свиней
18:50
Рішення для котеджів: комфорт, тепло й естетика в кожному елементі
21:12
Безпека та естетика: чому сучасні господарі обирають паркан Ранчо
20:58
Як заощадити на купівлі бітумної черепиці?
19:58
Зоомагазин, що став домом для хвостиків: чому Petropolis вибирають з серцем?
19:57
Роликові ковзани проти скейтборду: що обрати для активного відпочинку?
18:25
Обираємо запчастини до пральної машини правильно: три критерії, які стануть у нагоді
23:57
Чому вибір бойлера онлайн має бути обдуманим і без поспіху
23:51
Військовий адвокат: які завдання вирішує та коли він потрібен?
23:15
Єврокомісія пригрозила угорщині через закон про боротьбу з незалежними медіа
23:43
Опитування: в угорщині опозиція обганяє партію орбана за рік до виборів
23:24
Половина угорців невдоволені правлінням орбана – опитування
» Всі новини