Має дерев'яну раму, обтягнуту надлегким сплавом алюмінію та магнію. Двигун на 3,2 л потужністю 210 к. с. Розганяє авто до 200 км/год. На замовлення за рік випустили 19 легковиків краплеподібної форми. Першу отримав британський лорд Ротшильд.
Цього літа її купив більш як за $30 млн автомобільний музей у місті Окснард, що в американському штаті Каліфорнія. Це найбільша в історії ціна за легковик. Досі рекордною була плата за "Феррарі Тесла Росса". У 1999-му за неї заплатили $12 млн.
— Вкладати у цінні папери тепер ризиковано. А рідкісні авто з часом тільки дорожчають, — пояснює колекціонер Пітер Вільямсон. До цього часу "буґатті" стояла в його гаражі.