Масштабна Інтернет-кампанія трансляцій ЧС-2010 для Першого Національного

Інтернет-кампанія трансляцій ЧС-2010 на Першому Національному, яку проводила компанія «УКРНЕТ», відзначилась рекордними медіамасштабами. Її охоплення склало біля 70 % місячної аудиторії Uaнету, а загальна кількість банеропоказів перевищила 120 млн.

Масштабна Інтернет-кампанія трансляцій ЧС-2010 для Першого Національного
Інтернет-кампанія тривала місяць – з 8 червня по 11 липня. В якості інструменту використовувались банери, що анонсували ефіри ЧС-2010 на Першому Національному, зі вказівкою матчу, дати та часу трансляції.
 
У рамках рекламної кампанії "УКРНЕТ" сформував пул із 70 найбільших Інтернет-ресурсів. До нього ввійшли портал bigmir)net, погодний сервіс gismeteo.ua, найбільші сайти новин та ресурси ділової тематики (podrobnosti.ua, rbc.ua, unian.net, focus.ua, delo.ua і т.д.), спортивні сайти (football.ua, dynamo.kiev.ua, terrikon.dn.ua, sport.ua, ua-football.com.ua, profootball.com.ua, dynamomania.com.ua, sport.segodnya.ua, fanat.ua, sportoboz.ua) тощо. Власні площадки "УКРНЕТ", які були задіяні в кампанії, забезпечили чверть показів.
 
Загальна кількість контактів по кампанії перевищила 120 млн. Охоплення аудиторії за місяць склало 8,5 млн унікальних користувачів Інтернету (це близько 70 % місячної аудиторії Uaнету), за день – половину добової аудиторії Інтернету.
 
Реалізована "УКРНЕТом" рекламна кампанія встановила рекорд на ринку Інтернет-реклами, забезпечив безпрецедентне охоплення аудиторії.
 
У червні-липні 2010 р.*, коли проводилась реклама трансляцій ЧС-2010 в Інтернеті, зросла активність переглядів Першого Національного молодою аудиторією віком 25-44 роки,  що проживає в містах із населенням більше 50 тисяч осіб. Така аудиторія вважається найбільш інноваційною та важкодоступною для телеканалів. В Інтернеті її частка переважаюча – 47 %.
Показники перегляду Першого Національного цією групою людей, зокрема в результаті реалізованої в Інтернеті промо-кампанії, зросли: середнє значення Aff% – на 13 %, rat% – на 6 %, shr% – на 2 %. У період трансляцій ЧС-2010 ця аудиторія дивилась Перший Національний канал активніше, ніж в аналогічний період 2008 року під час ексклюзивних трансляцій Євро-2008, коли промо в Інтернеті не проводилось.
 
* Показники вірні для періоду з 01.06 по 11.07.2010, який включав у себе і період трансляцій ЧС-2010 на Першому Національному.
 
Довідка.
Національному інтернет-порталу UKR.NET (www.ukr.net) 6 років. На сьогодні він є  найпопулярнішим та найбільш упізнаваним порталом серед українських Інтернет-користувачів – його знає кожен другий український користувач Мережі (за даними дослідження InMind).
Денна аудиторія (українських Інтернет-користувачів) UKR.NET переважає аудиторію будь-якого іншого українського Інтернет-порталу практично вдвічі. UKR.NET також є порталом із високим рівнем лояльності – кількість лояльних користувачів UKR.NET у 2,5 рази більша за аудиторію інших українських Інтернет-порталів.
На порталі UKR.NET зібрано оптимальний набір найпопулярніших та найбільш запитуваних багатьма українськими користувачами сервісів: новини, пошта, погода, каталог Інтернет-магазинів, персональний сервіс закладок та ін.
26 липня 2010р.

Теги:

НОВИНИ: Різне

18:32
Як правильно провести дегустацію вишуканих сирів?
03:35
РНБО затвердила перший в історії План оборони України – Данілов
01:31
/ 3
Замість арешту чи мільярдної застави суд відправив Медведчука додому
20:42
У "червоних" зонах у міжрегіональний транспорт не пустять щеплених однією дозою вакцини
19:10
/ 1
Ідеальне життя від народження: чи таке можливо
17:44
/ 4
Україна та ЄС підписали довгоочікувану угоду про "відкрите небо"
15:39
МОЗ: 97% госпіталізованих із COVID-19 у вересні – невакциновані
03:14
/ 2
Новий тип терапії здатен знищувати ракові пухлини навіть на останніх стадіях хвороби – дослідники
03:10
42% росіян не хочуть бачити Путіна президентом – це максимум за 8 років
03:00
Масштабне дослідження показало високу ефективність ковід-вакцин
02:54
Медведчуку вручили клопотання про арешт і заставу в 1 мільярд
02:40
/ 1
У МОЗ розповіли про особливості COVID-штаму "Дельта" в Україні
00:13
Петиція з вимогою до Зеленського повністю заборонити концерти російських артистів зібрала голоси
18:13
Як правильно носити термобілизну
19:36
Потрібне SEO-просування? DvaCom – ідеальний вибір, і ось чому
17:18
Чорна п’ятниця в Keramis: кераміка та сантехніка з максимальною вигодою
17:00
Топ поїлок-невиливайок для малюків
16:30
Жінка та сумка: спеціальний посібник для чоловіків
21:34
/ 1
Порядок в будинку: де зберігають речі?
15:36
Інвестиція в нерухомість: чому це найкраще рішення
15:25
Пінопласт ESP від «Вік Буд»: ключові переваги
14:43
ПВХ плитка для підлоги: чому варто віддати перевагу бренду VINILAM
13:49
Кілька порад покупцеві оптичного прицілу
17:59
Готівковий кредит для приватних осіб від "Укрсиббанк"
16:59
Троянда - королева свята!
» Всі новини