Масштабна Інтернет-кампанія трансляцій ЧС-2010 для Першого Національного

Інтернет-кампанія трансляцій ЧС-2010 на Першому Національному, яку проводила компанія «УКРНЕТ», відзначилась рекордними медіамасштабами. Її охоплення склало біля 70 % місячної аудиторії Uaнету, а загальна кількість банеропоказів перевищила 120 млн.

Масштабна Інтернет-кампанія трансляцій ЧС-2010 для Першого Національного
Інтернет-кампанія тривала місяць – з 8 червня по 11 липня. В якості інструменту використовувались банери, що анонсували ефіри ЧС-2010 на Першому Національному, зі вказівкою матчу, дати та часу трансляції.
 
У рамках рекламної кампанії "УКРНЕТ" сформував пул із 70 найбільших Інтернет-ресурсів. До нього ввійшли портал bigmir)net, погодний сервіс gismeteo.ua, найбільші сайти новин та ресурси ділової тематики (podrobnosti.ua, rbc.ua, unian.net, focus.ua, delo.ua і т.д.), спортивні сайти (football.ua, dynamo.kiev.ua, terrikon.dn.ua, sport.ua, ua-football.com.ua, profootball.com.ua, dynamomania.com.ua, sport.segodnya.ua, fanat.ua, sportoboz.ua) тощо. Власні площадки "УКРНЕТ", які були задіяні в кампанії, забезпечили чверть показів.
 
Загальна кількість контактів по кампанії перевищила 120 млн. Охоплення аудиторії за місяць склало 8,5 млн унікальних користувачів Інтернету (це близько 70 % місячної аудиторії Uaнету), за день – половину добової аудиторії Інтернету.
 
Реалізована "УКРНЕТом" рекламна кампанія встановила рекорд на ринку Інтернет-реклами, забезпечив безпрецедентне охоплення аудиторії.
 
У червні-липні 2010 р.*, коли проводилась реклама трансляцій ЧС-2010 в Інтернеті, зросла активність переглядів Першого Національного молодою аудиторією віком 25-44 роки,  що проживає в містах із населенням більше 50 тисяч осіб. Така аудиторія вважається найбільш інноваційною та важкодоступною для телеканалів. В Інтернеті її частка переважаюча – 47 %.
Показники перегляду Першого Національного цією групою людей, зокрема в результаті реалізованої в Інтернеті промо-кампанії, зросли: середнє значення Aff% – на 13 %, rat% – на 6 %, shr% – на 2 %. У період трансляцій ЧС-2010 ця аудиторія дивилась Перший Національний канал активніше, ніж в аналогічний період 2008 року під час ексклюзивних трансляцій Євро-2008, коли промо в Інтернеті не проводилось.
 
* Показники вірні для періоду з 01.06 по 11.07.2010, який включав у себе і період трансляцій ЧС-2010 на Першому Національному.
 
Довідка.
Національному інтернет-порталу UKR.NET (www.ukr.net) 6 років. На сьогодні він є  найпопулярнішим та найбільш упізнаваним порталом серед українських Інтернет-користувачів – його знає кожен другий український користувач Мережі (за даними дослідження InMind).
Денна аудиторія (українських Інтернет-користувачів) UKR.NET переважає аудиторію будь-якого іншого українського Інтернет-порталу практично вдвічі. UKR.NET також є порталом із високим рівнем лояльності – кількість лояльних користувачів UKR.NET у 2,5 рази більша за аудиторію інших українських Інтернет-порталів.
На порталі UKR.NET зібрано оптимальний набір найпопулярніших та найбільш запитуваних багатьма українськими користувачами сервісів: новини, пошта, погода, каталог Інтернет-магазинів, персональний сервіс закладок та ін.
26 липня 2010р.

Теги:

НОВИНИ: Різне

10:04
Як і коли починати давати каші малюкам корисні поради для батьків
08:26
ЗМІ: орбан 28 листопада полетить до путіна в москву
13:41
Світ шоу-бізнесу на хвилі останні новини та сенсації
11:02
Заява США та України після зустрічі в Женеві: угоду про мир оновлять, обіцяють повагу до суверенітету
21:16
Опубліковано повний текст пропозицій Європи щодо "мирного плану" США
22:17
Як замовити взуття онлайн і не прогадати
11:20
/ 2
ЗМІ розкрили текст "мирного плану", підготовленого США разом з росією
09:32
Турбонаддув і олива - як зберегти стабільність мастильного шару
20:52
Етапи створення сайту під ключ як Asabix будує процес
19:37
Як вибрати моторну оливу за в'язкістю 3 основних критерії
08:19
/ 1
орбан виступив проти подальшої допомоги ЄС Україні та порівняв її з алкоголіком
17:32
Як вибрати сейф для дому типи, рівень захисту та поради з встановлення
09:36
Експрес із Кошиць врізався у регіональний потяг поблизу Братислави Фото новина
21:46
Як захистити домашню техніку від стрибків напруги - повний гід
14:41
Ландшафтний дизайн для бізнесу — як сад приваблює клієнтів
16:05
Натуральна фарба для волосся — безпечне фарбування та природний блиск локонів
16:03
Як полегшити гострий або хронічний біль у спині та шиї, спричинений різними видами невралгій
16:36
Преміальні зимові шини Goodyear – технології впевненості на дорозі
13:55
Як обрати набір викруток і кліщів-затискних для автосервісу ключові критерії
13:42
Сертифіковані авто з пробігом Toyota надійність та перевірена якість
18:53
Як нестача вітамінів впливає на енергію, настрій і шкіру восени
18:39
Нічний біль в коліні: причини та діагностика
08:49
Метал чи дерево: який матеріал краще для дачної лавки
16:52
Український Маріуполь у серці разом із ПУМБ
09:03
Постачання продуктів харчування - нові стандарти для ринку HoReCa
» Всі новини