Масштабна Інтернет-кампанія трансляцій ЧС-2010 для Першого Національного

Інтернет-кампанія трансляцій ЧС-2010 на Першому Національному, яку проводила компанія «УКРНЕТ», відзначилась рекордними медіамасштабами. Її охоплення склало біля 70 % місячної аудиторії Uaнету, а загальна кількість банеропоказів перевищила 120 млн.

Масштабна Інтернет-кампанія трансляцій ЧС-2010 для Першого Національного
Інтернет-кампанія тривала місяць – з 8 червня по 11 липня. В якості інструменту використовувались банери, що анонсували ефіри ЧС-2010 на Першому Національному, зі вказівкою матчу, дати та часу трансляції.
 
У рамках рекламної кампанії "УКРНЕТ" сформував пул із 70 найбільших Інтернет-ресурсів. До нього ввійшли портал bigmir)net, погодний сервіс gismeteo.ua, найбільші сайти новин та ресурси ділової тематики (podrobnosti.ua, rbc.ua, unian.net, focus.ua, delo.ua і т.д.), спортивні сайти (football.ua, dynamo.kiev.ua, terrikon.dn.ua, sport.ua, ua-football.com.ua, profootball.com.ua, dynamomania.com.ua, sport.segodnya.ua, fanat.ua, sportoboz.ua) тощо. Власні площадки "УКРНЕТ", які були задіяні в кампанії, забезпечили чверть показів.
 
Загальна кількість контактів по кампанії перевищила 120 млн. Охоплення аудиторії за місяць склало 8,5 млн унікальних користувачів Інтернету (це близько 70 % місячної аудиторії Uaнету), за день – половину добової аудиторії Інтернету.
 
Реалізована "УКРНЕТом" рекламна кампанія встановила рекорд на ринку Інтернет-реклами, забезпечив безпрецедентне охоплення аудиторії.
 
У червні-липні 2010 р.*, коли проводилась реклама трансляцій ЧС-2010 в Інтернеті, зросла активність переглядів Першого Національного молодою аудиторією віком 25-44 роки,  що проживає в містах із населенням більше 50 тисяч осіб. Така аудиторія вважається найбільш інноваційною та важкодоступною для телеканалів. В Інтернеті її частка переважаюча – 47 %.
Показники перегляду Першого Національного цією групою людей, зокрема в результаті реалізованої в Інтернеті промо-кампанії, зросли: середнє значення Aff% – на 13 %, rat% – на 6 %, shr% – на 2 %. У період трансляцій ЧС-2010 ця аудиторія дивилась Перший Національний канал активніше, ніж в аналогічний період 2008 року під час ексклюзивних трансляцій Євро-2008, коли промо в Інтернеті не проводилось.
 
* Показники вірні для періоду з 01.06 по 11.07.2010, який включав у себе і період трансляцій ЧС-2010 на Першому Національному.
 
Довідка.
Національному інтернет-порталу UKR.NET (www.ukr.net) 6 років. На сьогодні він є  найпопулярнішим та найбільш упізнаваним порталом серед українських Інтернет-користувачів – його знає кожен другий український користувач Мережі (за даними дослідження InMind).
Денна аудиторія (українських Інтернет-користувачів) UKR.NET переважає аудиторію будь-якого іншого українського Інтернет-порталу практично вдвічі. UKR.NET також є порталом із високим рівнем лояльності – кількість лояльних користувачів UKR.NET у 2,5 рази більша за аудиторію інших українських Інтернет-порталів.
На порталі UKR.NET зібрано оптимальний набір найпопулярніших та найбільш запитуваних багатьма українськими користувачами сервісів: новини, пошта, погода, каталог Інтернет-магазинів, персональний сервіс закладок та ін.
26 липня 2010р.

Теги:

НОВИНИ: Різне

13:22
Дитяче взуття онлайн: як обирати, щоб не прогадати
22:01
Що треба знати про ламінат
20:17
Канадські монети та їхні особливості
20:12
Чим відрізняється терапевт від сімейного лікаря
19:07
Словаччина отримала €101 млн і фіцо вже підтримує вступ України в ЄС
05:42
Президент Словаччини готує скасований у січні візит в Україну
17:43
/ 3
фіцо: Словаччина не має підстав страждати через Україну
15:28
Чому ми боїмося просити допомоги: психологія сорому і онлайн-консультації
23:44
Авто з Європи vs. авто із США: що краще для українського ринку
06:44
Ізраїль атакував Іран
18:22
Гінгівіт у дітей: як батьки можуть розпізнати перші симптоми
17:33
ЄС презентував "рішучіший" пакет санкцій проти росії
03:56
Консультація психолога онлайн: 5 аргументів "за"
03:52
Особливості вибору годівниці для свиней
18:50
Рішення для котеджів: комфорт, тепло й естетика в кожному елементі
21:12
Безпека та естетика: чому сучасні господарі обирають паркан Ранчо
20:58
Як заощадити на купівлі бітумної черепиці?
19:58
Зоомагазин, що став домом для хвостиків: чому Petropolis вибирають з серцем?
19:57
Роликові ковзани проти скейтборду: що обрати для активного відпочинку?
18:25
Обираємо запчастини до пральної машини правильно: три критерії, які стануть у нагоді
23:57
Чому вибір бойлера онлайн має бути обдуманим і без поспіху
23:51
Військовий адвокат: які завдання вирішує та коли він потрібен?
23:15
Єврокомісія пригрозила угорщині через закон про боротьбу з незалежними медіа
23:43
Опитування: в угорщині опозиція обганяє партію орбана за рік до виборів
23:24
Половина угорців невдоволені правлінням орбана – опитування
» Всі новини