Ще минулого року міські депутати проголосували за те, щоб прийняти збиткову і непотрібну залізничникам вузькоколійку на баланс міста, та відтоді домогтися співпраці з керівництвом ВП “Ужгородська дирекція залізничних перевезень” департамент міського господарства так і не зміг. Відокремлений підрозділ “Львівської залізниці” за цілий рік не спромігся підготувати навіть розрахунків суми, потрібної для того, аби утримувати дитячий атракціон. Щодо необхідної для передачі на баланс Ужгорода документації навіть говорити не варто - чомусь це питання активно гальмується Ужгородською дирекцією залізничних перевезень.
А цього тижня міський голова Сергій Ратушняк отримав листа, в якому йдеться, що “у зв’язку із закриттям у 2007 році Дитячої залізниці, для зберігання верхньої будови колії та запобігання розкраданню майна залізниці, яке має місце останнім часом, ВП “Ужгородська дирекція залізничних перевезень” повідомляє, що буде проведено демонтаж колії між станціями “Молодіжна” та “Парк” і складування її на станції “Молодіжна”. У зв’язку з цим мер Ужгорода звернувся до департаменту міського господарства із проханням розібратися в ситуації й прискорити процес передачі залізниці у власність міста.
Цікаво, що попри такі плани залізничників та ж політична сила продовжує розмови про “порятунок” та “збереження” дитячого атракціону, обіцяючи ужгородцям, що вузькоколійка запрацює вже в кінці травня.