Як йдеться у повідомленні, наразі для Львівської залізниці питання встановлення пам’ятника її колишньому керівникові «не на часі».
Також, як повідомила прес-служба, що стосується закидів журналістів стосовно дороговизни комфортабельного електропоїзда, який прямує між Львовом та Ужгородом, названого на честь екс-керівника Львівської залізниці та екс-міністра транспорту, то він обійшовся залізниці приблизно у таку ж суму, які і кожен з інших електропоїздів, які закуповували останнім часом. Усього за період із 2002 до 2007 року Львівська залізниця закупила п’ять нових електричок, одна з п’яти з яких – вже згадувана «Львів – Ужгород», а інші курсують у напрямку Моршина та Трускавця.
У повідомленні зазначено, що бажання залізничників зберегти пам’ять про Георгія Кірпу, увіковічити його постать у Львові, є цілком зрозумілим. Львівська залізниця була і залишається одним із провідних підприємств регіону і в цьому є також величезна його заслуга, адже саме він свого часу доклався до того, щоб вона стала такою.
«Георгій Миколайович, попри закиди багатьох, був не політиком, а насамперед господарником, який не тільки уміло керував залізницею, але й суттєво допомагав місту. І свідченням цього є багато об’єктів, споруджених для потреб Львова за його ініціативи і фінансування залізниці», – наголосила прес-служба Львівської залізниці.
14 лютого 2007р.
Теги: