Доцент кафедри журналістики УжНУ, редактор газети «Погляд» Володимир Тарасюк розповів учасникам тренінгу про необхідність бізнес-планування у власних виданнях та виклав основи створення важливого для редакції стратегічного документу.
«Бізнес-план примушує критично й без емоцій подивитися на ваш діловий проект у цілому, наскільки реальні ваші цілі й завдання, - пояснив Володимир Тарасюк. - Бізнес-план дає детальну інформацію інвесторам і кредиторам про справи газети, щоб вони переконалися: гроші у видання вкладаються недаремно, кредит буде повернуто тощо».
Редактори районних ЗМІ та журналісти з обласних видань обговорили окремі розділи при розробці бізнес-плану та поділилися власним досвідом діяльності редакцій. Зокрема розповіли, які способи використовують для залучення читача, як шукають фінансування та намагаються мінімізувати втручання чиновників у редакційну політику.
Один із методів привертання уваги до видання, як називали учасники тренінгу, - це історія видання, його традиції, неординарні історії, відомі люди, що працюють у редакціях тощо. Як, наприклад, згадав цікавий факт про районну газету «Голос Верховини» її головний редактор Олександр Бігарі: видання промандрувало з одним іноземцем цілою Європою і повернулося назад у рідний Воловець.
14 лютого 2007р.
Теги: