Ним же виховуються в серці і душі істинно боголюбивих християн такі одвічні християнські єдиноначала, як віра, надія і любов. Розвоєм у нашому єстві останньої ми підкреслюємо величезну значимість у нашому житті міцної віри в Бога — Творця неба і землі.
— Ми й самі не сподівались,— говорить начальник центру поштового зв’язку №5 смт. Міжгір’я Василь Юрійович Романець, — що саме 7 квітня 2010 року, в день цього світлого весняного празника, отримаємо від керівництва Закарпатської дирекції УДППЗ “Укрпошта” повідомлення про розпочаття з цього дня передплатної кампанії на друге півріччя поточного року. Передплата на періодичні видання України, регіональні ЗМІ має здійснюватись тільки за “Каталогом видань України на друге півріччя 2010 року”. Це, практично, одна із основних вимог нинішньої передплатної кампанії.
Крім цього, визначено й конкретні строки приймання передплати в сільській місцевості, районних, а також обласних центрах. На теренах Верховини вона може бути завершена не раніше 10 червня 2010 р., а Срібної землі — не раніше 15 червня 2010 р. Це говорить про те, що слід таки поспішати у цій справі, щоби потім не завдавати клопоту ні собі, ні працівникам поштового зв’язку Міжгірщини.
Цим занепокоєна і начальник відділу передплати та роздрібної торгівлі ЦПЗ №5 Людмила Петрівна Савка. Це й зрозуміло. Адже саме на плечі працівників цього підрозділу двічі у році лягає весь тягар передплатних кампаній. Зараз уже фінішує квітень, а темпи передплати вкрай незадовільні. Практично на всі видання: республіканські, обласні, а також на нашу, багатьма любиму районку. За її словами, знову повторюється ситуація, яка мала місце у минулому. Щоразу останні дні передплатної кампанії інакше, як авральними, назвати не можна. Тож так хочеться, щоби все це не повторилось і нині. Тим паче, що фінансова криза все ще міцно тримає суспільство у своїх обіймах.
За нашої розмови Людмила Петрівна зазначила, що сьогодні своїм першочерговим завданням вона вважає недопущення зменшення кількості передплатників на районку та ряд обласних ЗМІ. Це важливо ще й тому, що нинішній рік оголошено Роком ветеранів. А до цієї категорії горян має бути прикута особлива увага усього загалу Верховини. Тим паче, його обслуговуючого контингенту. Особливо працівниками низових поштових відділень Міжгірщини, найбільш наближених до найбільшої когорти верховинців — передплатників райгазети “Верховина”. До речі, пенсіонери, ветерани війни і праці, люди старшого віку становлять левову частку усього читацького загалу Міжгірщини.
Досить сказати, що із понад 12500 наявних у районі дворогосподарств, кожне сьоме є передплатником районки. Незважаючи на те, що у кожному 150-у є комп’ютер, а в кожному 245-у — ще й у Інтернет. Та попри все це, ряди читацького загону щороку поповнюються все новими й новими шанувальниками районки. Приємно зазначити, що є у неї передплатники й у стольному Київ-граді, й Миколаївській області. Нерідко до нас звертаються і туристи із близького та далекого зарубіжжя, відпочиваючі ДП “Санаторій “Верховина” із проханням налагодити ділову співпрацю з основним верховинським часописом — райгазетою “Верховина”. Особливо із числа тих, хто має у нас свою приватну справу, як, приміром, донецькі власники мотелю “Арніка” у підніжжі Синевирського озера. Або ж патріотична налаштованість на розвиток музейної справи у рідній Колочаві нардепа Станіслава Аржевітіна.
Ці та інші факти красномовно свідчать про те, що читацькі ряди у районки й надалі зростатимуть. Це вірна ознака нашого бурхливого життя. Як і в попередні роки, ми будемо друкувати таблицю з передплати районки на друге півріччя 2010 року. Щоби наші читачі, весь верховинський загал знали “хто є хто” у своєму смерековому краї. Хто є дійсно його щирим патріотом, а хто лише займає у житті краю споглядацьку позицію, демонструючи свій так званий “квасний патріотизм”. Та ще й яке складається враження у щирих шанувальників “Верховини” про той чи інший населений пункт.
Отже, будьте з “Верховиною”! Ми ж, відповідно, щонайширше інформуватимемо вас, шановні читачі, про всі події з життя Верховини, професійно вестимемо її літопис.