• дві заяви про надання роз'яснення з питань митного законодавства та митних процедур, зокрема щодо правил вивезення з України тютюнових виробів;
• одна заява – пропозиція гр. Угорщини щодо продажу будівлі в с.Вилок;
• одна заява – прохання повідомити про хід та результати проведення митницею додаткової перевірки по справі про адміністративне правопорушення;
• одна – про надання копій документів для можливого звернення в Держмитслужбу;
• одна заява стосовно повернення затриманого по протоколу про ПМП автомобіля;
• одне звернення про надання допомоги у вирішенні питання покарання щодо гр. Угорщини, які обмежують йому в’їзд в Україну;
• тринадцять скарг, які були вчасно розглянуті та у встановлені законодавством терміни громадяни були проінформовані про результати їх розгляду. Одну скаргу в порядку ст.97 КПК України надіслано у прокуратуру Виноградівського району і одну повернуто громадянину без розгляду. Скарги не підтвердилися.
На особистому прийомі у керівництва митниці за звітний період побувало 49 громадян, з яких:
а) 26 громадян зверталися безпосередньо до начальника митниці з питань прийому на роботу та надання консультацій по митним правилам;
б) 23 громадян були прийняті заступниками начальника митниці по напрямкам роботи (з питань роз’яснення чинного митного законодавства; щодо продовження терміну перебування в Україні тимчасово ввезених автомобілів; митного оформлення вантажів; заведених справ про ПМП).
Всім громадянам були надані вичерпні відповіді. Двоє громадян, після особистого прийому начальником митниці, надали письмові звернення для розгляду.
За звітний період на особистому прийомі у керівництва митниці побувало на 14 громадян більше, ніж за аналогічний період минулого року (49 проти 35). Найбільше громадян звертались з питань працевлаштування.
Слід відзначити, що питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва митниці. У пунктах пропуску та відділах митного оформлення постійно поновлюється інформація на стендах про зміни в митному законодавстві. На цих стендах також розміщені номери телефонів довіри. Проводиться попереджувально-профілактична робота з особовим складом по недопущенню неправомірних дій, що викликають скарги та нарікання громадян.
Причинами надходження скарг від громадян, в першу чергу є їхнє незнання митного законодавства, прагнення вирішити питання на свою користь у найкоротший термін. Але не завжди можна вирішити питання громадян позитивно, іноді потрібно провести ряд додаткових заходів, не порушуючи технологічних схем роботи, що не завжди вірно розцінюється громадянами. Тому виникають невдоволення з їхнього боку і надходять скарги на митницю.