Як повідомили Закарпаття онлайн в Державній житлово-комунальній інспекції в Закарпатській області, згідно урядової постанови житлово-комунальне підприємство зобов’язане провести впродовж наступного місяця перерахунок розміру плати за послуги незалежно від наявності заборгованості у споживача.
Щодо опалення, то постановою передбачено таке: якщо надання послуг почалося пізніше встановленого терміну або опалювальний сезон достроково завершився, а також за наявності перерв у наданні послуг, що перевищують 12 годин на добу один раз на місяць, плата за послуги зменшується на 3,3% від місячної плати за кожну добу перевищення допустимого терміну відхилення від показників. Якщо фактична температура у приміщеннях нижче за норматив, то плата за теплопостачання знижується на 5% за кожен градус. При температурі в житлових приміщеннях нижче 12 градусів плата за централізоване опалення не стягується.
У разі перерви у наданні послуг з централізованого постачання холодної і гарячої води (допустимий термін відхилення – не більш як 6 годин на добу при цілодобовому водопостачанні і не більш як 30% загального часу постачання води за графіком) плата знижується на 3,3% місячної плати за кожну добу перевищення допустимого терміну відхилення.