Як повідомили Закарпаття онлайн в прес-службі КРУ в Закарпатській області, за результатами ревізії встановлено фінансових порушень на загальну суму 1 млн. 49 тис. грн., з них недоотримання доходів встановлено на суму 118 тис. грн., операції, що проведені з порушенням чинного законодавства, і які призвели до втрат, встановлені на суму 82,7 тис. грн. Операції, проведені всупереч чинному законодавству, що не призвели до втрат (у порушення тендерного законодавства) виявлені на суму 631 тис. грн. Інші порушення фінансово-господарської дисципліни виявлені на суму 41,2 тис. грн., упущені вигоди – на суму 23,6 тис. грн., непродуктивні (зайві) витрати – на суму 152,7 тис. грн.
Серед порушень фінансової дисципліни, що заслуговують уваги, насамперед ті, що стосуються правильності нарахування заробітної плати працівникам підприємства. Так, зокрема, ревізорами встановлено, що в порушення вимог чинного законодавства та Колективного договору, керівництвом не видавалися накази на проведення індексації грошових доходів, бухгалтерією підприємства не проводилася індексація грошових доходів працівникам підприємства за період з 1 січня 2008 року по 1 жовтня 2009-го. У результаті таких дій, чи навпаки – бездіяльності, працівники підприємства недоотримали грошових доходів на загальну суму 93,8 тис. грн. У процесі ревізії на підставі наказу директора підприємства нарахована індексація грошових доходів працівникам на всю цю суму.
Окрім того, ревізією правильності відшкодування різниці в тарифах встановлено, що в порушення вимог постанови Кабміну "Про порядок перерахування у 2009 р. субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з водопостачання та водовідведення, що вироблялися транспортувались та постачалися населенню, яка виникла в зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії, послуг з водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувались або погоджувалися відповідними органами державної влади чи органами місцевого самоврядування", підприємством завищено розмір відшкодування різниці в тарифах. У результаті цього "Уж-тепло" зайво отримало дотації з державного бюджету на загальну суму 65,14 тис. грн.
Попри згадані порушення є й такі, які не призвели до втрат бюджетів, це закупівля паливно-мастильних матеріалів на загальну суму 628,63 тис. грн.
Загалом у процесі ревізії відшкодовано та усунуто фінансових порушень на загальну суму 226,65 тис. грн. За порушення ведення бухгалтерського обліку та надання недостовірних даних на чотирьох посадових осіб підприємства складено протоколи про адміністративні правопорушення за ст.164-2 КУпАП. Крім того, на адресу підприємства надіслано вимоги про усунення порушень.
Про результати ревізії також проінформовано вищестоящу організацію - Департамент міського господарства Ужгородської міської ради, а матеріали ревізії направлені до прокуратури.