На сьогодні, закарпатська індустрія туризму програє львівським та івано-франківським учасникам ринку. Їх перевагою є значно коротша віддаленість від столиці. Але, на думку фахівців, закарпатці можуть і здивують вибагливого туриста значною різноманітністю атракцій, фестивалів та анімацій.
У минулому, 2009 році, на Закарпатті відбулось понад 150 фестивалів та святкувань, які відвідали понад 750 тисяч туристів. За оцінками фахівців Туристично-інформаційного центру Закарпаття, у 2010 році закарпатці прагнутимуть залучити на своїі фестивалі 1 мільйон гостей. З цією метою розробляється концепція маркетингових комунікацій усіх подій. За словами керівника системи Турінформ Олександра Коваля турист повинен відчувати себе комфортно протягом усього часу перебування, на території Закарпаття. Адже, він сплатив кошти не за те, щоб нудьгувати. Незважаючи на місце, та час перебування слід задовольнити його (туриста) очікування.
- На Закарпаття їхати модно, тут цікаво. Загалом, у 2010 році організатори фестивалів очікують отримати прибутки у розмірі близько 50 млн грн.
На нашу думку, значна активність зросте з боку сільського туризму, адже, саме ця галузь є найбільш бюджетною, у сфері перебування та розміщення, - зазначив Олександр Коваль.