Фахівці КІА та КЦПД оцінювали світові бренди за кількома критеріями. Бренд повинен мати значний вплив на прийняття рішень про покупки споживача, а додана економічна вартість повинна бути позитивною (що вказує на те, що виручка компанії перевищує витрати на фінансування та відповідні витрати). Також бренд повинен володіти широкою цільовою групою, інформацію про нього повинні мати значна кількість потенційних або реальних споживачів. А також:
• Бренд компанії повинен бути відомим серед нецільової аудиторії;
• Третина своїх доходів компанія повинна отримувати від продажів за кордоном;
• Фінансові показники і звітність повинна бути відкритими.
Кращі бренди Закарпаття-2009
Нова назва 2009 – мережа магазинів "ЗІНА"
Репутація і довіра 2009 – Ужгородський коньячний завод
Пивний бренд 2009 – Пиво "ЗІП"
Винний бренд 2009 – "Старий підвал", вино з сорту Мюллер Тургау
Медовий бренд 2009 – мед з пасіки Перести
Смачний бренд 2009 – "Селиський сир"
Торговельна мережа 2009 - ДАСТОР
Етнонаціональний бренд 2009 - лозоплетіння в Ізі
Регіональний проект – Баранинська сільська рада
Освітній бренд 2009 – Ужгородський національний університет
Промисловий бренд 2009 – ВАТ "Ужгородський Турбогаз"
Торгова марка – "Тиса", Ужгородський коньячний завод
Туристичний бренд 2009 – "Деца у нотаря"
Закарпатці виділили і те що вони найбільше полюбляють три відомі світові бренди - "Кока-кола", "ІВМ", "Майкрософт".
Побільше брендів хороших і якісних!
А Закарпаттю від цього, що припало? Народу краще стало жити? 2010-01-26 / 09:06:00
А що ці хлопці зробили для Закарпаття? Та нічого!!!
Ось тільки рейтинг проплатили, пару статей замовили (150грн кожна в інеті, 1500грн в газеті), ролик пустили по радіо (3000грн) і купили за 1500грн картину на благодійному аукціоні. 6150грн за 12 місяців - дріб*зок для таких "крутих" бізнесменів:)
А Закарпаттю від цього, що припало? Народу краще стало жити? Чи може товар в "Зіні", нарешті, знизився по вартості до рівня супермаркета?
НАРОД, невже мислити ти зовсі втратив здатність?
ГАНЬБА ЗА ТАКІ РЕЙТИНГИ!!!! 2010-01-26 / 08:53:00
Який рейтинг? Хто його намалював?
1)"Зіна"-новий бренд :) сміх тай годі. Перший магазинчик почав працювати в 2001р, в 2007р-було вже два магазинчика. А говоримо про 2009р.
2) "Третина своїх доходів компанія повинна отримувати від продажів за кордоном" - що продає за кордон "Зіна"? НІЧОГО!!!!
3)"Фінансові показники і звітність повинна бути відкритими." - майже всі працівники в "Зіні" оформлені П (не сплата податків, платежів в пенсійний, соц. фонди), добру половину товарів не проходить через касу, частина товару йде через ці магазинчики "лівого".
4)"Бренд компанії повинен бути відомим серед нецільової аудиторії" - асоціація у кожного з цими магазинчиками, що це забігайлівки, де горілка "на розлив" і де тусується вічно напідпитку бомжуватого вигляду народ. Пристойні люди обходять ці притончики стороною.
ГАНЬБА ЗА ТАКІ РЕЙТИНГИ!!!!
До речі, власник "Зін" не просто сидить на кредитах, він сидить на просрочених кредитах (хоч давно йому зробили "кредитні канікули"- платить тільки відсотки).
перший рейтинг! 2009-12-31 / 00:26:00
перший рейтинг! молодці що зробили щось для закарпаття, а імпотенти хай сидять біля компа і скриготять зубами
2009-12-30 / 13:46:00
піар і ще раз піар, але він молодець! туризм - це в першу чергу міфотворення!
бомк 2009-12-30 / 10:54:00
Які інформаційне агентство і центр полінгових досліджень?!. Ферко Машлик сів, і за п"ять хвилин сообразив ціле дослідження...
Що, пасічник Переста продає третину свого меду за кордоном? Чи власник "Зін" Жолтані, котрий працює на кредитах?..
Дурня якась...