Як повідомили "Закарпаття online" в управлінні інформації та зв’язків із громадськістю Закарпатської ОДА, передбачається, що фахівці інспекції будуть контролювати дотримання галузевого законодавства, правильність встановлення тарифів на послуги ЖКГ та якість цих послуг. На Закарпатті інспекція працює з червня цього року. За цей час фахівцями здійснено попередні перевірки роботи житлово-комунальних, тепло -, та водопостачальних, інших підприємств, які надають житлово-комунальні послуги населенню.
В переліку обов’язків, покладених на фахівців Державної житлово-комунальної інспекції, реагування на скарги мешканців щодо якості наданих послуг.
З вересня керівництво інспекції проводитиме прийом громадян за адресою : м. Ужгород, вул. Ю. Гойди,8, каб.,203. Прийом здійснюватиметься кожного другого та третього четверга місяця.