Як повідомили "Закарпаття online" у прес-центрі ДТГО "Львівська залізниця", 18 серпня з восьмої години ранку передача поїздів через перехід Ужгород-Матевце (кордон зі Словацької Республікою) припинено. Львівська магістраль попри числені звернення до усіх причетних структур, так і не дочекалася конструктивної співпраці словацької сторони - сканувальна система TNSCAN RF6010 продовжує працювати, а її радіаційний фон продовжує погіршуватися.
Нагадаємо, що Спільна комісія фахівців з української та словацької залізниць провела розслідування ситуації, пов'язаної з рентгенівської сканувальної системою TNSCAN RF6010 на станції Матевці (Словацька Республіка). Причиною перевірки стали звернення машиністів локомотивів, які стверджували, що 13 та 14 лютого 2009 року отримали при виконанні службових обов'язків додаткове радіаційне опромінення, хоч і не є причетним спецперсоналом і підпадають під категорію В (населення) згідно з Нормами радіаційної безпеки України (НРБУ-97).
Керівництво Львівської залізниці та головний державний санітарний лікар на Львівські залізниці звернулися до словацької сторони з вимогою привести радіаційний захист TNSCAN RF6010 на станції Матевці до рівня, який забезпечить повну безпеку машиністів локомотивів. Заміри рівня радіації за участю спеціалістів з України проводили двічі. Першого разу, 25.06.2009 року, перевищення дози радіації зафіксували у шість разів. При другій перевірці, яка відбулася 11.08.2006 року, перевищення норми було вже у 30 (!) разів. Українські фахівці зробили висновок про те, що сканувальна система працює щораз гірше.
Визнавши потребу у додатковому огляді та регулюванні системи, словацькі уповноважені особи все ж відмовляються призупинити дію сканера до моменту його остаточної перевірки та приведення до безпечного робочого стану, мотивуючи своє рішення тим, що робота системи відповідає стандартам Європейського Союзу. Числені звернення та спільні наради не дали результату, адже сканер і далі працює, попри прохання залізничників.
Львівська залізниця, виконуючи припис головного санітарного лікаря на Львівській залізниці про припинення передачі поїздів через перехід Ужгород-Матевце, попередила про ситуацію вантажовідправників, видавши конвенційну заборону на усі вантажі. Роботу відновлять лише тоді, коли словацька сторона приведе скануючу систему TNSCAN RF6010 до роботи у нешкідливому режимі.
2009-08-20 / 01:37:00
Дуже шкода, що поїзди вже курсують.
Значить про бідних машиністів, які постраждали від словацького рентгену, вже забули...
Стосовно "сигаретної мафії".
В словацьких ЗМІ мусується думка, що це виключно українці.
Смішно. Якби це робили тільки українці, а словацькі громадяни в цьому не брали участі, хіба це можливо?
Знаєте, є проста істина, "попит народжує пропозицію"!
Ініціатива виходить саме від словацьких громадян, і реально в сигаретному бізнесі їх задіяно набагато більше ніж українців, але про це ніхто не говорить, особливо в Словаччині.
Там про Україну говорять як про покійника, тільки навпаки.
Або погано, або нічого.
Хто буде лікувати машиністів, які постраждали від словацького рентгену, і хто за це відповість???
3BIP 2009-08-19 / 23:12:00
slovacjka storona zaproponuvala, shchob cherez renhen ishly slovacjki zaliznychnyky, ale ukrajinsjka storona na taki propozyciji nereahuvala. krim toho, v presi pyshutj ne pro "partneriv", ale pro "mafiju, i kontrabandnykiv/syharet" . renhen tymchasovo vidkljuchyly (pojizdy vzhe kursujutj), bo slovacjki zavody mozhutj maty zbytky cherez nestachu syrovyny
kergudu 2009-08-19 / 19:27:00
хай мені дупу поцілують
Василь Ужгород 2009-08-19 / 12:39:00
МОЛОДЦІ!!!
Навіть не віриться, невже у нас хтось може пожертвувати прибутками заради іміджу держави? Це дуже далекоглядна позиція, яка безсумнівно окупиться сторицею. Не можна працювати нарівних з партнером, який тебе не поважає!
Кому цікаво, пропоную почитати, що вони пишуть про нас, особливо в коментах:
http://korzar.sme.sk/c/4933714/ukrajinci-hrozia-zastavenim-vlakov-vraj-ich-ozarujeme.html