Директор КП "Комінтех" із м.Червонограда Львівської області зауважує на невідворотністі створення цього центру, переваги якого для мешканців міста очевидні й мають повне право на життя. Подібні програми підприємство впровадило вже в 14 містах України. Такі центри успішно працюють у багатьох регіонах країни протягом кількох років, а за кордоном — десятків років.
Щоб знову не винаходити велосипед, достатньо з'їздити до наших найближчих сусідів — європейців: угорців, словаків, поляків, у поштові скриньки яких надходить одна-єдина квитанція з оплати всіх без винятку комунальних послуг, зокрема за вивезення ТПВ, електроенергію, газ, воду тощо, і навіть за телефон та Інтернет. Це веде насамперед до економії часу та коштів на утримання роздутого абонентського апарату підприємств — надавачів послуг.
Наразі, як повідомив начальник відділу управління з питань інноваційних впроваджень, інвестицій та сталого розвитку міста Янош Мезеї, найбільшою перевагою такого центру буде спрощення оформлення та отримання субсидій на житлово-комунальні послуги, тому що часто мешканці з лінощів або інших причин, наприклад, через хвороби, похилий вік, вчасно не подають усі необхідні довідки або, що теж можливо, просто соромляться, внаслідок чого значні кошти, виділені з Держбюджету України, повертаються до Києва як невикористані.
На центральний сервер буде стікатися вся інформація про платника: його проплати, заборгованість, наявні пільги, субсидії від усіх надавачів послуг, що дозволить через систему "єдиного вікна" в найкоротший термін, не оббиваючи пороги різних інстанцій у протилежних та віддалених районах міста, просто і зручно оформити субсидію.