Це при тому, що уряд попросив не збільшувати вартості квитків, оскільки ціни на пальне впали. Зрозуміло, що перевізники не захотіли укладати з «Закарпатавтотрансом» нових угод, у яких вартість послуг була збільшена на 20 — 30 %, відтак «Закарпатавтотранс» спробувало подати на них до суду, аби примусити перевізників укласти угоди примусово.
Однак минулого тижня Ужгородський міськрайонний суд не взяв до розгляду позов «Закарпатавтотрансу» за відсутністю мотивації. А Закарпатське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України рекомендувало ВАТ «Закарпатавтотранс», яке визначено монополістом на ринку надання автостанційних послуг у межах Закарпатської області з часткою 100%, припинити дії, які призвели до ущемлення інтересів закарпатських перевізників.
Порушника зобов’язано розробити та затвердити економічно обґрунтовану вартість послуг, що надаються перевізникам, повідомляє прес-служба Закарпатського обласного територіального відділення АМКУ. Як зазначив його голова Дмитро Іванов, у монополіста є визначений законом час на усунення порушень, в разі невиконання вказаної вимоги — він буде притягнутий до більш жорсткої відповідальності.
“Позиція органів АМКУ однозначна — дискримінаційна політика щодо автоперевізників недопустима, ми не дозволимо жодному монополісту заробляти надприбутки шляхом зловживань, тим більше на такому важливому ринку”, — підсумував Д.Іванов.
"РІО"
02 грудня 2006р.
Теги: