Групу з 8 чоловік, яка включала студенток ІІІ та ІV курсів, запросив у Німеччину (Гессен) SKAL Club. SKAL – це професійна організація туристичних лідерів світу, яка просуває глобальний туризм і дружбу між народами. Це єдина міжнародна група, яка об’єднує всі гілки подорожей та туристичної індустрії. Його члени, менеджери індустрії та виконавці, проводять зустрічі на місцевих, регіональних та міжнародних рівнях для обговорення тем загальних інтересів. Перший Club був заснований в 1932 році в Парижі менеджерами подорожей в ході освітнього турне Скандинавії. SKAL International на сьогоднішній день об’єднує приблизно 22000 членів в 480 клубах 89 країн.
Організаторами та ініціаторами практики виступили Аліса Смірна (викладач географічного факультету) та Peter Ehry ( учасник та почесний президент SKAL Club-у). Завдяки їх співпраці вдалося сформувати та здійснити таку насичену та інформативну програму.
14 березня ми вилетіли зі Львова у напрямку Дортмунда. У аеропорту нас сердечно зустріли та надали загальну інформацію про Гессен – землю, на території якої і буде продовжуватись наша подорож. З Дортмунда ми вирушили до Дармштадта, міста-побратима Ужгорода. Саме у Дармштадті ми і провели більшість часу, вивчаючи його інфраструктуру та маркетинг. Найкращі професіонали читали нам лекції та проводили семінари. Ми досліджували туристичний маркетинг на прикладі міста Дармштадт та регіональний маркетинг на прикладі регіону Оденвальд. З класифікацією готелів в Німеччині ознайомив нас фахівець у цій галузі. Він пояснив нам умови та вимоги щодо надання зірок готелям. На протязі практики ми відвідали ресторани та готелі різної "зірковості". По кожному з них нам проводились міні-тури особисто власниками, і ми мали можливість вникнути у всі нюанси керування та управління такими великими мережами як: Best Western, Maritim Konferenzhotel, WelcomeHotel та ін. Ми вивчили теорію щодо проведення та організації ярмарок, конгресів та засідань. А також мали можливість закріпити знання на практиці за допомогою ярмарки FARO, присвяченої наступним темам: Fotografie, Adventure, Reisen und Outdoor. Виставка відбулася у Darmstadtium – величезному науковому та конгресному центрі, який відкрився у грудні 2007 року. Дармштадт позиціонується як місто, орієнтоване на розвиток культури та науки.
Тому відкриття конгресного центру такого масштабу з новітніми технологіями та обладнанням мало надзвичайно важливе значення для міста. Справжній спеціаліст представив нам наукове значення аеропорту Frankfurt-am-Main, який являється одним з найбільших аеропортів Європи з пасажиропотоками більше 54 млн. чоловік в рік. У розпорядженні Fraport-у два термінали, які з’єднуються між собою потягом SKY LINE. Неймовірний інтерес викликали костюмовані екскурсії. Оглядова екскурсія по місту Дармштадт була проведена самою княгинею, а по вуличкам Ербаху провела нас прачка. Із завданнями та цілями Public Relations ознайомила нас Claudia Ehry.
Під кінець нашого перебування у Дамштадті вона організувала прес-конференцію, в якій взяли участь представники декількох місцевих газет а також радіо. Це знову ж таки дало нам змогу переконатись як працює PR на практиці. Крім офіційних зустрічей, відбулося знайомство з німецькими студентами при неформальних обставинах. Ми вітали їх у себе в апартаментах у національному вбрані та пригощали традиційними ласощами. Разом із німецькими студентами готували вареники та проводили "майстер-клас". Вони в свою чергу, також познайомили нас зі своїми традиціями, представили школу Martin-Behaim та технічний університет, продемонстрували як проводять свій вільний час.
Навчально-туристична практика була не тільки цікавою, але й дуже корисною. Ми отримали неоцінний досвід і в подальшому намагатимемось втілити накопичені знання у розвиток туризму нашого краю.