Іван Калінов (інженер з безпеки польотів Міжнародного аеропорту "Ужгород"): "Ці землі аж до самого словацького кордону не придатні, по крайній мірі дві ділянки, які входять у зону небезпечного випромінювання. Небезпечно жити, бо ці випромінювання представляють собою те, що можна отримати променеву хворобу."
"Ужгород" - найстарший аеропорт України. Його почали будувати ще у 1926, а 80 років тому звідси уже злітали літаки. Тепер міські новобудови насуваються на летовище - нарікають авіатори. Раніше через будинки просто за злітною смугою уже довелося змінити маршрут зльоту і посадки. Нове рішення міськради у аеропорту розцінюють як загрозу закриття.
Олег Чеборак (директор Міжнародного аеропорту "Ужгород"): "Тут вже явно видно: містить ознаки рейдерства, бо ця забудова припинить існування аеропорту."
У мерії говорити про аеропорт відмовляються. Але напередодні сьогоднішнього візиту в Закарпаття Президента України мер Ужгорода Сергій Ратушняк надіслав телеграми голові СБУ та особисто Віктору Ющенкові - мовляв, поганий стан летовища становить небезпеку для Глави держави. Як аргумент "за" ліквідацію летовища звучить - літаки сюди не літають, гроші в бюджет не ідуть. У аеропорту заперечують - є регулярний рейс до Києва, а це лише півтори години польоту. Літають з Росії, а з травня заплановані рейси до Праги та Будапешта.
Олег Чеборак (директор Міжнародного аеропорту "Ужгород"): "За той рік ми виконали 1100 рейсів - літає і буде літати, якщо йому не будуть заважати!"
Розподіл земель біля аеродрому слід негайно припинити в інтересах цілої області - так вважають у Закарпатській облдержадміністрації. Закарпаття має амбіції не тільки туристичного, але й логістичного краю. Відтак, залишити його без летовища - абсурд.
Віктор Погорєлов (начальник головного Управління економіки Закарпатської ОДА): "Я вважаю, що це взагалі з глузду з’їхали депутати на чолі з керівником. В першу чергу має втрутитися Мінавіації, Кабмін, бо ж ми лишаємо Закарпаття на цьому кордоні без останньої точки посадки літаків, має втрутитися і прокуратура, санітарна служба. А якщо є таке гостре бажання міської влади закрити аеропорт, то вони мають сприяти будівництву аеропорту в іншому місці."
Наразі розподіл землі поблизу аеропорту "Ужгород" заборонила Обласна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
читачка 2009-03-16 / 10:59:00
і з якої радості взагалі закривати діючий аеропорт, де, до речі, майже 200 людей працюють (на усіх службах, що потрібні для прийому-відправлення літаків). аргумент "бо Рата захотів і ці землі роздерибанити" - не катить...
руйнувати - не будувати. а російські туристи, що в санаторії літають (спеціальний рейс налагоджено) і в Закрапаття, таким чином, дєнєжку привозять?! вони що, зі своєї Калуги (ну наприклад )) поїздом їхатимуть - трі дня лєсом?.. Це не кажучи вже про Ужгород-Київ-Ужгород - майже в кожного можу бути випадок. коли терміново треба бути в столиці. У Рати черговий напад, руки чухаються, а області втрачати аеропорт - до речі, найдавніший в Україні. Може, нам і вокзал не треба? Он скільки землі під коліями пропадає!.. Якщо горе-меру нема що робити, най подумає, як дороги хоч трошки полатати, а то й містом уже хіба літати треба, а не їздити! Ну ж, це ж про Ужгород треба думати, а не про бабки і собі придуману дурну війну зі "злочинними кланами"... Якщо йому не вдається, або "заважають" в Ужгороді працювати - най уступить місце тому, кому нічого не мішатиме, а поганому танцорові, ой, мерові... "Не можеш літати - не муч мітлу!" :) Задовбав...
читачка 2009-03-16 / 10:59:00
і з якої радості взагалі закривати діючий аеропорт, де, до речі, майже 200 людей працюють (на усіх службах, що потрібні для прийому-відправлення літаків). аргумент "бо Рата захотів і ці землі роздерибанити" - не катить...
руйнувати - не будувати. а російські туристи, що в санаторії літають (спеціальний рейс налагоджено) і в Закрапаття, таким чином, дєнєжку привозять?! вони що, зі своєї Калуги (ну наприклад )) поїздом їхатимуть - трі дня лєсом?.. Це не кажучи вже про Ужгород-Київ-Ужгород - майже в кожного можу бути випадок. коли терміново треба бути в столиці. У Рати черговий напад, руки чухаються, а області втрачати аеропорт - до речі, найдавніший в Україні. Може, нам і вокзал не треба? Он скільки землі під коліями пропадає!.. Якщо горе-меру нема що робити, най подумає, як дороги хоч трошки полатати, а то й містом уже хіба літати треба, а не їздити! Ну ж, це ж про Ужгород треба думати, а не про бабки і собі придуману дурну війну зі "злочинними кланами"... Якщо йому не вдається, або "заважають" в Ужгороді працювати - най уступить місце тому, кому нічого не мішатиме, а поганому танцорові, ой, мерові... "Не можеш літати - не муч мітлу!" :) Задовбав...
xXx 2 :) 2009-03-15 / 23:06:00
якого фіга він не має бути в городі?? шо за дурні висновки?
:) 2009-03-15 / 20:23:00
яке ще нафіг мукачево. цей аєропорт треба закрити, а побудувати інший за містом, бо аєропорт не має бути в городі. якщо іншого не буде - аєропот має залишитись на цьому місці, де є нині.
Читач 2009-03-15 / 09:08:00
У Мукачеві від аеропорту залишилася хіба що територія...
K5 2009-03-14 / 23:20:00
Аеропорт в Ужгороді потрібно закрити.
Але не раніше появи аеропорту під Мукачеве.