Ужгородці до суду не звертаються – до розбитих доріг звикли. Але найбільша біда, що навіть досконале знання географії калабань уже не рятує – щодня з’являються нові й нові у найнесподіваніших місцях, наприклад, на транспортному мості, що веде до пл. Б. Хмельницького, на мості через канал у Доманинцях або навпроти головного входу до залізничного вокзалу.
Дуже часто нема як об’їхати яму навіть по зустрічній смузі – там така сама або й гірша. Особливо «приємно» під час дощу, коли за брудною водою не видно істинних розмірів, форми країв, а головне – глибини підступної прірви.
Крім того, міські комунальники чомусь мають дивну звичку: коли щось ремонтують, то потім присипають за собою ями абияк. Наприклад, на пл. Ш. Петефі перекопали пішохідну зону, і люди вже котрий місяць ходять тут через болото, стрибаючи на кинуті в багнюку цеглини, прогнилі дошки та якісь старі двері. Поряд на проїжджій частині вже більш ніж півроку вириті ями й купи землі. Свіжий «трамплін» – після недавніх «розкопок» і на розі вул. Бєлінського, поряд із колишньою хімчисткою, ринком «Білочка» і редакцією однієї з мерівських газет.
Ужгородці щороку платять податок із власників транспортних засобів, який нині до того ж непомірно виріс. З цього року весь його обсяг залишається в місцевих бюджетах і повинен використовуватися на місцеві шляхи. Роком доріг назвав 2009-ий і сам Ратушняк. Тільки тепер уже більше віриться, що він мав на увазі не ремонт, а власне збагачення за їх рахунок. А отже, цілковите знищення транспортних артерій Ужгорода – європейського міста. Втім мер настільки заклопотаний дерибаном землі й майна, що не має можливості їздити кудись на екстремальні траси на своїх джипах, тому, вочевидь, сприяє екстриму на шляхах самого міста.
Під час свого останнього візиту на Закарпаття, якраз у день народження Ратушняка, 17 лютого, міністр МВС Юрій Луценко нагадав підлеглим даїшникам, що вони повинні закидати мерію приписами про приведення міських доріг до належного або хоч більш-менш безпечного стану. Тим більше, що, за звітом керівника УДАІ Закарпаття Петра Луцюка, щодня у нашому краї збирається 150–180 тисяч гривень штрафів з порушників правил дорожнього руху, і ці кошти теж ідуть до місцевої скарбниці.
З 1 березня почався і місячник перевірок працівниками міліції стану дорожнього полотна. Нагадуємо службовцям ДАІ, що це треба робити, а в приписах на адресу мерії Ужгорода, щоб особливо не морочитися, можна давати алфавітний перелік усіх вулиць обласного центру. Цікаво, а невиконання таких приписів спричинює якесь покарання?
читачка 2009-03-05 / 13:53:00
нєє, ну ви, гість, так говорите, ніби в Ужгороді реально можна проїхати, не відчуваючи себе на "Кемел Трофі", ось тільки не на джипі і не за грубі гроші!
їдеш і не знаєш - чи то на ями дивитися, чи на знаки й щоб у когось не влупитися. А машинку шкода-а-а-а-а...
гість 2009-03-05 / 13:31:00
Милі мукачівці. а чому про свої дороги не говорите. у вас їздити неможливо. жодного люка немає. тільки і вмієте, що на ужгород гнати, а самі у багнюці жиєте