Для розподілення солі закуплено вісім солерозподілювачів на базі автомобілів МАЗ, КРАЗ і SCANIA та дві установки для приготування соляних розчинів. Аби контролювати стан покриття на автодорозі Київ-Чоп встановлено дві дорожні метеостанції та дві відеокамери. Директор ДП «Закарпатський облавтодор» Михайло Попович переконаний, що впровадження соляних технологій в порівнянні з піщано-соляними сумішами здешевлює витрати на зимове утримання доріг за рахунок економії протиожеледних і пально-мастильних матеріалів, а також значно скорочує термін ліквідації зимової слизькості та дозволяє забезпечити безперебійність руху автотранспорту незалежно від погодних умов.
Найбільш розповсюдженими способами боротьби зі слизькістю на дорогах Прикарпаття взимку є хіміко-фрикційний та хімічний. В останньому переважно застосовуються тверді кристалічні хімічні речовини – хлористий натрій (технічна сіль). Однак, для здешевлення робіт із зимового утримання доріг у філії «Богородичанська ДЕД» (Івано-Франківський Облавтодор) в останні роки почали використовувати місцевий матеріал – соляні розчини (розсоли), відібрані з природних джерел та технологічних відстійників регіону. Згідно з результатами досліджень ДерждорНДІ, концентрація солей в розчинах становить понад 20%. Ці розчини рекомендовано застосовувати як для профілактики утворення, так і для ліквідації ожеледиці та сніжнольодового накату.
За словами директора ДП «Івано-Франківський облавтодор» Володимира Рачкевича, підприємство має намір використати позитивний досвід Богородичанської ДЕД, як мінімум, ще в двох філіях – Долинській ДЕД та Івано-ФранківськомуДЕУ. Однак, реалізація цих планів потребує придбання спеціального обладнання для забору соляного розчину з джерел та відстійників; хімічно стійких резервуарів для зберігання ропи та устаткування для розподілення розчинів по проїзній частині. Підприємство вже розпочало роботу над вирішенням цих проблем.