Щоправда, якщо для них автори цікавих та корисних ідей, знайдуть інвесторів. Наразі в області ініціативними групами чи не всіх районів триває підготовка 27 малих проектів. У жовтні у рамках партнерства Канада-Україна «Регіональне врядування та розвиток» та облдержадміністрації розпочато серію спеціальних тренінгів з керування та впровадження малих проектів.
Таких навчальних семінарів передбачено сім, до травня спеціалісти міських, районних та обласного рівнів отримають відповідні сертифікати. У Хусті, зокрема, місцева влада має намір здійснити реконструкцію комплексу закладів для створення належних умов духовного та фізичного розвитку мешканців міста, що включає оновлення міського стадіону, міського парку, ґрунтовну модернізацію місцевої галереї. Не менш цікаві заявки для інвесторів розробляє Рахівщина. Єва Репарук, головний спеціаліст сектору зовнішній економічних зв’язків управління економіки райдержадміністрації розповідає, що по-перше, це створення Всеукраїнського центру по сходженні на Говерлу, інший проект —Центр розвитку Рахівщини «Європейський спільний дім». Проекти дещо пов’язані і доповнюють один одного. Перший-- спрямований на створення туристичного продукту і передбачає захист довкілля і надання мандрівникам в екстремальних ситуаціях, другий-- багатофункціональний, багаторівневий, із залученням ресурсів місцевих меншин. Для «Європейського спільного дому» рахівчани вже знайшли кілька партнерів: міста-побратими Сегед і Деск, керівництво яких планує залучити у цьому році кошти 10 і 6,5 тисяч доларів кожне. Заступник мера одного з угорських міст пообіцяв за власний кошт розробити проектно-кошторисну документацію.
Володимир Шевчук , директор Агенції розвитку Виноградівщини, разом із командою пропонує три проекти: створення альтернативного транспортного коридору, агропромислової біржі та закладу хоспісної та психологічної підтримки для тяжкохворих людей. Майже завершений проект Виноградівщини—створення альтернативного транспортного коридору. «Коштів фактично ніяких не треба, агенція вже розробила концепцію, необхідний бізнес-проект. Інвестори також знайдуться. Проте ідею не дуже підтримують у владних коридорах. «Укрзалізниця з розумінням відноситься, бо має інфорастуктуру, яка повинна працювати. А от Міністерство транспорту та зв’язку регіонами цікавиться декларативно,-- каже Володимир Шевчук.—У нас є напрацьовані міжнародні кордони, по яких йдуть вантажопотоки. У лютому відбулася перша міжнародна зустріч з представниками 11 країн світу, які планують долучитися до проекту. Такий поштовх дасть не тільки користь району, але й цілій області. Хотілось би щоб виконавча влада з розумінням поставилася до нас і пішла на зустріч».