Опитування мешканців обласного центру Закарпаття щодо поняття „національний виробник" провела обласна організація Української народної партії 18 листопада. Цього дня УНП провела в Ужгороді інформаційну акцію під гаслом „Кризу можна подолати - коли наше споживати!”, повідомили в прес-службі обласної організації партії 19 листопада.
Під час акції представники УНП роз’яснювали мешканцям міста, чому варто купувати українське. Ужгородці мали змогу детально дізнатися про походження товару за допомогою цифр, які знаходяться на „штрих-кодах” товарів. Кожному опитаному презентували солодку продукцію одного з українських підприємств, на якій були наліпки з чітко виділеним кодом українського виробника - 482.
В облорганізації партії констатують, як показало опитування, у споживачів слабка обізнаність у маркуванні товарів, тому зазвичай вони не можуть визначити товаровиробника.
Представники Закарпатської УНП переконували мешканців міста, що стимулюючи виготовлення і продаж товарів українського виробництва можна значною мірою обмежити негативні впливи світової фінансової кризи та запобігти стагнації української економіки. "Коли ми купуємо імпортний товар, то близько 70% його вартості повертається до тієї країни, звідки він привезений. І тому, нашим споживачам треба подолати комплекс меншовартості", - наголосив Голова Закарпатської ОО УНП Іван Габор, спілкуючись з мешканцями Ужгорода.
Довiдка
Акція в Ужгороді стала продовженням тих заходів, які уже були здійснені Українською народною партією з метою подолання фінансової кризи в Україні. 17 листопада керівництво УНП звернулася до Уряду України з вимогою підтримати національного виробника в умовах економічної кризи.