За її словами, проект передбачає зокрема проведення серії тренінгів для редакторів та журналістів комунальних і державних ЗМІ, основна мета яких – зорієнтувати медійників в перевагах та ризиках роботи в умовах ринкової економіки.
«Ми прагнемо надати їм необхідні знання для підготовки їх діяльності в умовах ринку, розкрити можливості стати конкурентно спроможними, навчити створювати інформаційний продукт, що відповідає сучасним вимогам», – зазначила Ірина Бреза.
У якості лекторів запрошено головних редакторів видань, що можуть поділитися успішним досвідом функціонування керованих ними ЗМІ в умовах вільної конкуренції.
Довідка.
У Закарпатській області налічується близько 20 державних та комунальних ЗМІ.
ЗІК
10 жовтня 2006р.
Теги: