Громадяни звертаються до ОДПС індивідуально і колективно. Так, із 346 звернень, які надійшли за 9 місяців ц.р., 35 звернень колективні від 731 громадянина. За тематикою найбільш поширеними були звернення щодо контрольно-перевірочної роботи (113), в т.ч. 86 з повідомленнями про порушення податкового законодавства іншими особами; звернення, пов’язані з ідентифікаційними номерами (80), пропозиції до проекту Податкового кодексу в частині, що стосується номера картки платника податку (58), питання, що стосувалися податку з доходів фізичних осіб ( 27), щодо сплати ПДВ (8) тощо.
Крім письмових звернень посадові особи органів податкової служби розглядали й усні звернення громадян під час особистих прийомів. З початку 2008 року посадовими особами ОДПС у Закарпатській області проведено 640 особистих прийомів 647 громадян. Головою ДПА у Закарпатській області проведено 33 прийоми громадян, в т.ч. 11 виїзних, заступниками голови – 9 прийомів, в т.ч. 3 - виїзні, іншими посадовими особами – 6 прийомів, начальниками ДПІ проведено 197 прийомів, в т.ч. 41 виїзний, заступниками начальників ДПІ – 257 прийомів, в т.ч. 54 виїзні, іншими посадовими особами ДПІ проведено 139 прийомів, в т.ч. 12 виїзних.
На особистих прийомах в кожному третьому випадку (175) громадяни порушували питання оподаткування доходів фізичних осіб, в 131 порушувалися питання оподаткування податком на додану вартість, в 96 зверненнях - питання оподаткування доходів підприємницької діяльності, у 40 зверненнях на особистому прийомі порушувалося питання плати за землю, в 35 - щодо реструктуризації податкового боргу, 33 – щодо податку на прибуток підприємств, 32 – щодо контрольно-перевірочної роботи, у 17 - по рентних та ресурсних платежах, 16 стосувалися податку з власників транспортних засобів, решта з інших питань.