В опитуванні взяли участь 839 респондентів віком від 18 до 60 років різного соціального стану, 52,9% (або 444) - це підприємці, які постійно контактують з податківцями, 29,7% (або 249) - службовці, 3,8% (32) – студенти, 8% (67) – робітники та інші.
99,5% опитаних оцінили ефективність діяльності податкової служби позитивно і лише 0,5% платників податків оцінили податківців “незадовільно”.
На думку опитаних, на авторитет податкових органів найбільш негативно впливають такі чинники: нестабільність та недосконалість податкового законодавства (25,7%), часті зміни в законодавстві (22,2%), відсутність податкового кодексу (11,6%), високі ставки податків (11,1%), неоднозначне тлумачення законодавчих вимог (11,9%) високі ставки податків (11,1%), відсутність Податкового кодексу (7,7%) та ін.
Органи податкової служби здійснили комплекс заходів щодо поліпшення обслуговування платників податків, недопущення черг при поданні звітності та одержанні необхідних документів. Це, звісно, позначилося і на результатах опитування. 80,1% респондентів, заявили, що ніколи не стикалися з випадками грубощів або неуважності з боку спеціалістів податкових органів, 10,3% опитаних сказали, що іноді. На жаль, 2,5% платників податків з випадками тяганини у податкових органах стикаються часто або постійно.
Посилення уваги керівництва органів державної податкової служби на усіх рівнях до розгляду звернень громадян також знайшло своє відображення в черговому анкетуванні. 67,8% опитаних констатували, що звернення платників податків органами податкової служби завжди розглядаються своєчасно і якісно, 2,3% - що відповіді в окремих випадках надаються несвоєчасно або не повністю, 0,4% респондентів вважають, що відповіді на їх звернення носять формальний характер або змушують звертатися повторно, в тому числі до органів податкової служби вищого рівня. 87,5% опитаних оцінили рівень надання послуг з роз’яснення податкового законодавства у податкових інспекціях області позитивно, а 12,5% такими послугами не користувалися. Дуже втішає той факт, що серед опитуваних не виявилося таких, що не задоволені наданням цих послуг.
Аналіз проведеного опитування підтвердив актуальність роботи податкових органів з налагодження партнерських стосунків з платниками податків, необхідність її активізації та поліпшення обслуговування платників податків всіма підрозділами податкової служби.