Так, через службову недбалість і бажання заробити гроші на перевезенні контрабандних товарів локомотивною бригадою депо Чоп, у складі машиніста Ситара І.Д. і помічника машиніста Канагіна А.М., на території Угорщини (станція Еперешки) у ніч із 1 на 2 вересня цього року було арештовано локомотив Львівської залізниці. Доклавши значні зусилля і залучивши до переговорів Укрзалізницю, Львівська залізниця таки змогла повернути 5 вересня на територію України свій рухомий склад.
До з’ясування усіх обставин злочину працівників локомотивної бригади понижено на посадах і переведено у слюсарі.
Для попередження подібних випадків у майбутньому Львівська залізниця виступила з ініціативою щодо передачі роботи з вивезення поїздів на територію Угорщини угорським залізничникам із залученням їхнього рухомого складу. У такому разі вивільнені локомотиви можна буде задіяти на внутрішньому сполученні, де їхня продуктивність у сім разів вища, аніж у прикордонному сполученні. Стосовно вивільнених локомотивних бригад буде прийнято окреме рішення. Що ж стосується працівників залізниці, яких буде піймано за перевезення контрабанди, то після проведення службового розслідування і в разі доведення їхньої вини, таких горе-залізничників одразу звільнятимуть із роботи без права поновлення, а справу передаватимуть у правоохоронні органи.