При цьому громадянин може робити наголос на особистому знайомстві з керівництвом ДПА України та ДПА інших областей або погрожувати проведенням перевірки.
У подальшому, обумовлюючи терміновою необхідністю та знаходженням в дорозі, вищевказаний громадянин передзвонював керівникам готелів та ресторанів і просив придбати телефонні картки мобільних операторів на суму від 400 до 1200 грн. та повідомити йому їх коди поповнення.
Для запобігання можливих аналогічних фактів дискредитації податкових органів відділ по боротьбі з корупцією в органах державної податкової служби ДПА у Закарпатській області звертається до всіх суб’єктів господарської діяльності та керівників готельно-ресторанних комплексів, які можуть опинитися у подібних ситуаціях, повідомляти про вищевказані випадки на телефон довіри в Ужгороді 3-52-70 (цілодобово).