Деякі платники податків, отримавши податкове повідомлення-рішення органу державної податкової служби, помилково подають первинну скаргу до органу державної податкової служби вищого рівня.
Платник податків має право звернутися до органу державної податкової служби, податкове повідомлення або рішення якого збирається оскаржити, зі скаргою про перегляд цього рішення у випадку, якщо платник податків вважає, що орган державної податкової служби невірно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству з питань оподаткування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом. Ця норма встановлена підпунктом 4.1 пункту 4 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби, затвердженого наказом ДПА України від 11.12.96 №29, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.12.96 за №723/1748 (зі змінами та доповненнями).
Скарга подається у письмовій формі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати. Скарга (заява), подана з порушенням порядку і термінів, визначених, зокрема, пунктом 4 зазначеного Положення, не підлягає розгляду органами державної податкової служби (пункт 7 Положення).