Олег Гаваші дав доручення начальнику управління регіонального розвитку, містобудування та архітектури Закарпатської ОДА розробити кілька проектів автозупинок на основних дорогах. Оновлять також покажчики, що розташовані на в’їздах в Закарпатську область. Вони, за задумом влади, мають врахувати закарпатський колорит.
Щодо реклами вздовж доріг, то повинно побільшати так званої соціальної реклами, яка пропагуватиме пам’ятки архітектури, сімейні цінності. Обабіч головних доріг встановлюватимуть спеціальні щити, на яких буде розміщена інформація про головні природні, історико-архітектурні цінності краю. “Це невеликі кошти, але результат від наявності такої інформації буде значним. Багато туристів, які відвідують наш край не знають, як унікальні об’єкти вони можуть побачити на Закарпатті”, – прокоментував Олег Гаваші, повідомили в управлінні інформації та зв’язків із громадськістю Закарпатської ОДА.