Зроблено 116 моніторингів і 9 перевірок закупівель, загальна вартість яких – 609,1 мільйона гривень.
Виявлені порушення: на 395,4 мільйона гривень, із них таких, що призвели до втрат – на 2,6 мільйона гривень. Зокрема:
– 23 випадки порушення замовниками законодавства під час розгляду тендерних пропозицій та/або відхилення (невідхилення) тендерних пропозицій та/або невідміни торгів/ спрощеної закупівлі;
– 25 випадків порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлю;
– 4 випадки порушення замовником законодавства щодо здійснення закупівлі без застосування визначених законодавством процедур та або/щодо правомірності обрання та застосування процедури закупівлі;
– один випадок порушення замовником законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення до нього змін;
– 29 випадків інших порушень законодавства про закупівлі.
Завдяки втручанню аудиторів попереджено порушень на 43,15 мільйона гривень. Замовники скасували 11 торгів на загальну суму понад 15 мільйонів гривень та розірвали 13 договорів на 28,08 мільйона гривень. Відшкодовано – 3,2 мільйона гривень незаконних витрат та втрат через порушення законодавства.
До правоохоронних органів передали матеріали 9 перевірок, а також за їхнім запитом висновки 2 моніторингів закупівель. Розпочато 2 досудові розслідування, а також до 2 досудових розслідувань долучено матеріали контрольних заходів закарпатських аудиторів. Чотири посадовці понесли адміністративну відповідальність.